22 weken thuis zijn!

He meiden, dat zijn allemaal goede ideeen, ik pak ook maar geen ladder meer inderdaad, Klusjes met hoogte laat ik wel aan mijn vriend over.
Vandaag had ik moeite, moet gewoon aan het idee wennen dat ik thuis ben. Eerst maar gezellig weekend samen met men mannetje en dan zien we wel hoe het maandag bevalt.
Ga inderdaad grote schoonmaak houden maar dan elke dag gewoon klein beetje, wel moeilijk ben zo bezig bijtje.

-veel berichtjes posten op het forum :D
-babysite aanmaken (of bijhouden) leuk voor later
-een lekkere taart bakken
-lekker onder de parasol in de tuin met die hitte

ik zit ook thuis sinds een week of 3 ivm bekkenklachten.
het vervelende is dat ik niks meer kan en mag, ik verveel me dus echt de hele dag!
ik moet dus kijken hoe andere het huis een beetje schoonhouden en de kids (en een beetje mijn man) er weer een puinhoop van maken.

tips?
pak een goed boek......

Je niet meer druk hoeven maken over de was die nog gedaan moet worden, want morgen weer een dag!
Ik zit zelf al 2 maanden thuis (bekkeninstabiliteit) en doe het vooral rustig aan. Inderdaad boekje lezen, leuke dingen op internet zoeken waar we de babykamer mee kunnen opvrolijken. En verder rustig aan het huis een beetje op orde brengen, daar heb ik straks als de kleine er is waarschijnlijk minder tijd voor. En verder elke middag ongegeneerd een tukkie doen in mijn bed (de verloren uurtjes van het 's nachts steeds wakker worden inhalen).

Hey Nath,

Dat is wel even een omschakeling inderdaad! Maar probeer er lekker van te genieten, de tijd gaat zó snel. Ik zit nu sinds 1 mei thuis en ik heb gewoon al twee vrije maanden gehad. En waar die tijd is gebleven? Geen idee!
Lezen, af en toe een klusje doen, genieten van het weer (als het ietsje minder warm is), lekker met vriendinnen/zussen/schoonzussen een ijsje gaan eten, dvd-box van Friends kijken (of een andere natuurlijk, haha), gewoon lekker rommelen in huis: ik verveel me geen moment!

Voor je gezondheid is dit het beste, het is fijn dat zo'n bedrijfsarts voor jou die beslissing heeft genomen. Geniet er lekker van meid, na de bevalling zal er weinig rust en tijd voor jezelf overblijven!

Veel liefs Elin

Terug
Bovenaan