22 weken zwanger en nog steeds moe...

Hallo, ben dus 22wk zwanger en ik kan niet meer...
Vandaag moet ik hier echt wat aan doen...
Dit gaat zo niet langer...

Sorry hoor maar die wolk zie ik bij de 2e zw.schap dus ook niet...
Bij de eerste hoge bloeddruk en met de suiker gehad.
Morgen weer naar de vk toe.

Werk maar 9uren in de huishouding maar kan het niet meer vol houden...
Madag van 10 tot 3 met een uur pauze tussen de middag.
diochtend peuterspeelzaal
woochtend peutergym
dodag hh van 10 tot 4uur
en vrmiddag de kleine naar de peuterspeelzaal brengen en ophalen.

Krijg net zoals bij de eerst geen hulp in mijn eigen hh, ook niet van mijn partner.
Ben gewoon op nu...
Ga volgende week halve dagen werken, moet toch aan mezelf en de kleine denken...

Of niet soms...

Wie heeft dit nog meer...

Groetjes NHS

hoi pff , hier hetzelfde , vanaf week 12 voel ik me al supermoe , dit ook door mn lage bloeddruk , heb met de baas gesproken en zit sindsdien in de ziektewet..
waardoor ik toch mijn eigen huishouden draaien ken en genoeg rust voor mezelf en de kleine te houden..
Je moet maar zo denken Jij & Je kleintje komen op nummer 1 ..!

Oh kan wel janken dat er nog iemand is...
Ach ja en dat van je omgeving moet je maar op te koop nemen...
Ga er morgen ook achteraan...

Het word zo alleen maar erger...

Sterkte...

Ik ben ook hartstikke moe.

Alleen volgens mijn bedrijfsarts moet ik nog gewoon fulltime blijven werken. Ik heb 2 weken thuis gezeten, 2 weken minder gewerkt en dit is de tweede week dat ik fulltime werk. Ik ben bang dat ik het niet lang volhoud....

In mijn eigen huis doe ik al weken niets meer, ik heb gelukkig een hele lieve partner!

Ben nu trouwens 23 weken en 4 dagen zwanger.

Hoi,

Bij mij zei de vk dat de moeheid met 14 weken minder zou worden en met 16 weken ongeveer over moet zijn.

Ik ben mijn hele zwangerschap al zo ontzettend moe, Voor mijn vriend is het niet leuk en m'n sociale leven staat op een laag pitje maar ik geef er maar aan toe anders weet ik ook niet hoe ik hierdoor kom.

Ik leef met je mee, vooral ook omdat je nog een kindje hebt rondlopen.

Groet,

Anna

Hoi meiden,
ja is niet leuk...
Dat zei de vk bij mij ook steeds, gaat wel over...
Helemaal niet...
En mensen zeggen ook steeds rustig aan doen, ja hoe dan, de rest gaat allemaal door.

Eerlijk gezegd kom ik nergens meer.
Alleen boodschappen doen en mijn verplichtingen wat hier boven staat en voor de rest niets.

Werk zelf als alpha hulp, dus moet zw aan vragen bij de uwv.

Ga er morgen echt achteraan, stond met het eten maken weer te trillen op mijn benen.
Mijn vriend is s' avonds ook nog weg.

Nou probeer de kleine weer in bed te krijgen, borden op te ruimen en dan hopelijk eindelijk op de bank te liggen, HELP....

ik weet ook niet wat ik met me aan moet, als ik smorgens om 7.00 uur opsta ben ik al moe , ik krijg wel veel liefde en steun van mijn partner, die helpt goed mee maar door de week is hij natuurlijk werken.

groetjes daisy
10w+5d

Terug
Bovenaan