22 Weken...

Hoi Dames!

Ik ben dagelijks lekker aan het neuzen in het forum en lees eigenlijk alles,, Vind het zo leuk en interessant om te lezen hoe anderen hun zwangerschap ervaren en soms kom ik dingen tegen waar ik zelf ook nog wat aan heb :):)

Duss ik dacht ik plaats gewoon een topiic... Ben heel benieuwd wie er nog meer vaker te vinden zijn op het forum, wie ben je? Hoe lang al zwanger? is het de eerste keer? etc???

Ikzelf ben Esther, ik 22 jaar en Perongeluk zwanger geraakt van de eerste, ben nu net over de helft, uitgerekend op 14 september, krijg een Jongetje en ben zooo Gelukkig! Ik heb gewoon helemaal nergens last van,, ik heb een bescheiden buikje, lekker aan het verbouwen in m'n nieuw gekochte huisje samen met me lieve Vriend :):)

Ben benieuwd naar jullie verhalen :)

Ben benieuwd naar jullie verhalen
 
Ik ben bloempje28: zwanger van nr 2 en het kan elk moment komen, ik loop 4 dagen overtijd en was 3 mei uitgerekend. Spannend allemaal. Ik heb al een meisje, Loïs, van 2,5. Ben getrouwd met een lieve man en allebei de kindjes zijn erg gewenst en zeker gepland (in hoeverre je van plannen kunt spreken!).... we weten niet wat het wordt en we dan ook erg nieuwsgierig... we kunnen niet meer wachten maar helaas moeten we wel tot het zich aan dient!

Geniet van je zwangerschap!
 
Hoi Esther,
Ik ben Charlotte
30 wk zwanger van nr 3. 2 jongens van 6 en 4 en nu zw van een meisje. Al bijna 8 jaar getrouwd. En de laatste loodjes beginnen te wegen...beter gezegd ik ben het wachten zat :)
geniet ze he zeker een eerste is zooo speciaal
 
Hoi Esther,

gefeliciteerd en welkom op het forum.
Al zal je mij niet zo vaak meer zien hier.
Ik ben bianca, zwanger van mijn 6e kindje. Ik heb 4 zoons en 1 dochter, dit kindje word ook een meisje.
Morgen ben ik 41 weken zwanger en moet ik om 9 uur in het ziekenhuis zijn om ingeleid te worden.

Geniet lekker van je zwangerschap, fijn dat je weinig kwaaltjes hebt
 
Ik ben Femke. Ik ben 28 jaar en zwanger van onze eerste.

Ik ben nu 17 weken onderweg.
 
Hey Esther,

Ik ben Sabrina (Arentmaas), 24 jaar en zwanger van de eerste. Ben nu 37,3 wk en we krijgen een dochter.
Ik ben getrouwd met een hele lieve man en na lang proberen zwanger geraakt. Inmiddels zitten we beide ongeduldig de laatste weekjes af te wachten tot ze eindelijk zin heeft om de wereld te komen verkennen. Ik kan niet wachten om haar eindelijk te zien.

Liefs
 
Terug
Bovenaan