22 Weken...

hoi esther ik ben tamara heb twee jongens en ben voor de vierde keer zwanger twee jongens en een miskraam dit ukkie is waarschijnlijk ook een jongetje ik ben 29 jaar en ben 21 weken zwanger en op 18 september uitgerekent

groetjes tamjoh
 
he ester ik ben suzette ben 28 jaar en ben getrouwd en hebben samen een dochter van 3 jaar, ben nu zwanger van de 2de na anderhalf jaar ploeteren eindelijk spontaan zwanger gelukkig.

We weten niet wat het wordt en willen het ook niet weten ben 3 november uitgerekend en bijna 14 weken zwanger,.

s6 er mee en ga er lekker van genieten
 
Hoi Ester,

Ik ben Kim, 21 en ongepland zwanger. Niet getrouwt, maar wel samenwonend met mn vriend. We krijgen een meisje. Ben nu 36+3 en moet van de week naar de gyn voor een afspraak voor een geplande keizersnee. Ze ligt in een volkomen stuit en is niet meer van plan om te draaien (al geprobeerd in het ziekenhuis) Ik heb ook lang geen klachten gehad en een bescheide buikje, maar de laatste loodjes wegen zeker het zwaarst!

Succes met je verbouwing en je zwangerschap!
Liefs!
 
hey!

ik ben mirjam 22 jaar en getrouwd. Nu 28 weken zwanger van ons eerste wonder :) (wij weten wat het wordt, maar houden het nog even geheim ;)
mijn buik begint nu aardig te groeien haha en onze uk is erg beweeglijk!

Liefs,
 
Hey Esther !

Ik ben esje23, Esra. Ben 20 jaar, 2 jaartjes getrouwd en zwanger van de eerste. Ongepland, maar zeer gewenst. Ben 28 weken zwanger en krijgen een jongetje.
Heb nu al een paar dagen geen kwaaltjes, behalve dat ik niet meer kan slapen doordat onze boefje heel beweeglijk is.

Wat leuk dat je nu ook mee doet met ons.

Ik wens je een heleeeeeee fijne zwangerschap meid!

Liefs
 
Terug
Bovenaan