22-wekenprik / kinkhoest

<p>Heeft er al iemand ervaring met het halen van de 22 wekenprik tegen kinkhoest difterie en tetanus? Ik ben bijna 22 weken zwanger en ben benieuwd naar ervaringen...</p>

Eigenlijk precies hetzelfde als Mama Mia. Met 32 weken gehaald, 2 dagen loom en daarna weer fit. Geen last gehad van spierpijn of stijve arm. 

Ik heb hem met 33 weken gehad en niets van gemerkt! Alleen beetje beurs gevoel in mijn arm maar dat was maar een dag of 2!

Ik heb de prik met 25 weken gehad. Geen last van verhoging of ziekte of iets, maar wel behoorlijk stijve arm (ongeveer 3-4 dagen). Daarom zou ik de prik sowieso laten zetten in je ‘niet-schrijf-arm’.

[quote quote=10281405]Ik heb de prik met 25 weken gehad. Geen last van verhoging of ziekte of iets, maar wel behoorlijk stijve arm (ongeveer 3-4 dagen). Daarom zou ik de prik sowieso laten zetten in je ‘niet-schrijf-arm’.[/quote]
Dat is wel een goede! Thnx. Ga ik onthouden. Ik ga hem binnenkort laten zetten. 

Gehad rond 29 weken geloof ik, geen problemen! Beetje stijve arm inderdaad, de dagen erna, verder niets.

Terug
Bovenaan