22-wekenprik / kinkhoest

[quote quote=10281392]Heb ‘m met 30 weken gehad en paar dagen spierpijn in m’n arm maar meer niet.[/quote]
Ik ook alleen maar spierpijn in m'n arm. 

Ja ik heb heb heb hem 2 jaar geleden al gehaald tijdens mijn zwangerschap. Alleen een stijverr arm verder niks

Hier ook gehaald met 32 weken. Reactie op arm, en erg misselijk + zwakke maag. Maar lees dat de meeste er goed op reageren. Ook al reageer ik er niet super op, ik zou het zo weer doen! 

Heb hem di gehaald in 24 e week. Moest subcutaan gespoten worden ivm slikken v acetylatylzuur. Ik vind het een vervelende prik, alsof ik door een bij werd gestoken. Ben nu 3 dgn verder houd een dikke schijf op m’n boven arm beetje rood en een dikke bult. Heb hem links laten zetten omdat ik rechts ben. Maar had savonds echt spijt, slapen was echt een drama ? bleef gevoelig! 

Ik heb vorige week met 28 weken de prik gehaald. Niets bijzonders,  voelde me prima.  Alleen een bult op mijn arm en nog steeds last met op die schouder liggen. 

Ik heb nergens last van gehad. Zelfs geen spierpijn. Het prikken vond ik hooguit wat oncomfortabel. Als ze de vloeistof erin spuiten is het even een naar gevoel altijd. Maar niks om je extra zorgen om te maken lijkt me. 

Terug
Bovenaan