23 en 3 maanden zwanger

Ik ben 21 jaar, en het was zeker geen ongelukje! Donderdag moet ik naar de verloskundige want ben erg onregelmatig geweest en heb geen idee hoe lang ik nu zwanger ben (denk 8weken)! Ik ben er juist trots op dat ik jong moeder wordt! Waarom moet je tegenwoordig wachten tot je 30ste! Ik heb een huis een baan en een stabiele relatie dus... Groetjes
 
Hai hai,
Ben zelf 21 en nu 3 mnd zwanger..erg leuk en al een buikkie hihi..Lijkt nu net of ik alles gedroomd heb heb nergens last van( zelfs de misselijkheid is over )Lijkt me leukom ervaringen uit te wisselen aangezien iedereen het anders ervaart.

Groetjes ank
 
Hoi

Ik ben al 4 maanden een jonge moeder. Ik ben 21 en me dochter is nu 4 maanden. Als je gewoon wil kletsen kan je me toevoegen (ik ben dan niet zwanger maar wel geweest natuurlijk)
linto2000us@yahoo.com

liefs linda
 
kben nu 33 en zwanger van de 4e...
toen ik bijna 18 was werd ik zwanger van de 1e.. `eenongelukje`wat is dat toch een stom woord!! Mensen bemoeien zich heel snel met je als je zo jong bent vreselijkook mijn schoonouders bah... En er zijn zelf s mensen die zeide`: leuk he zo eenlevende pop ´
nou mensen die rot opmerkingen hebben probeer ze te negerenik was te jong en te lief om mensen te zeggen wat ik er zelf van vond... en dar heb ik mij behoorjk rrot door gevoeld...

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! en genieten he!!! hihi
vr gr bibi
 
ik ben 23 ga overmorgen trouwen en nu 12 weken zwanger. ik kijk er ontzettend naar uit. ik krijg wel heel veel leuke reacties van mensen dat wij zo jong al kiezen voor het ouderschap. dat vind ik eigenlijk nog het leukst.

xxxx linda
 
Terug
Bovenaan