23 weken en nog geen baby te voelen.

heey meid bij twijfel gewoon je vk of gyn bellen zei kunnen je miss toch geruststellen door ff te luisteren na het hartje of een echo te maken.
ik had me placenta ook voor liggen en die is gedraait met 16 weken en voelde ons ukkie met 18 a 19 ogeveer al bewegen soms voel ik em niet zo veel maar meestal is ie wel goed aanwezig en dan vooral als ik rustig ben met zitten en liggen maar ook wel eens als ik gewoon stil sta.
maar kan ook zijn dat je je kindje nog niet voelt omdat het je eerste is en dan let je niet op of weet je niet wat je moet voelen hoeft natuurlijk niet zo te zijn maar kan
bij twijfel gewoon bellen

groetjes tamjoh

Ik zou idd gelijk even de VK bellen, dat mag altijd!
Heb ik ook een keer gedaan toen ik haar dacht niet te voelen en dat was maar 1 of 2 dagen.
Ze hebben het hartje laten horen en tadaa niets aan de hand. Kon er gleijk diezelfde dag even heen, denk dat dat nooit ene probleem is, kost hooguit allemaal met elkaar een kwartier.
Ze zeggen ook bij elke twijfel bellen, en dat benadrukken ze ook echt! Je moet echt gelijk gaan als je je zorgen maakt, zorgen maken is ook slecht, en je kunt je zelf niks verwijten als je op tijd even langs gaat.
Waarschijnlijk komt het door je placenta, maar dan weet je dat ook!
Ik voelde ons kindje tussen de 16 en 18weken ergens, en voel haar soms de hele dag door!Vooral als ik rustig zit, sta of lig.
Nu ook weer.
Succes, en gewoon VK bellen he!
Laat even weten hoe het ging hier.

Hoi Ineke,

Als ik jou was zou ik me er niet te druk om maken.
Bij mijn 1ste zwangerschap heb ik ons kindje ook bijna de hele zwangerschap niet gevoeld..
en alles is goed gekomen..
En elke zwangerschap is weer anders..
want ik ik heb nu een echte druktemaker in mijn buik.

Het komt helemaal goed meid..
en moet je binnekort ook weer voor controle??
xx

Dat lijkt me wel lastig. Ik vind het nu al onprettig als ik een paar uur niets voel. Placenta ligt bij mij ook voor, maar ik voel heel veel. En mijn vriend ook als hij wat geduld heeft.

Hoop dat je snel de eerste trapjes van je kindje voelt.

hey Ineke

ook bij mijn 1ste lag de placenta voor en had ik een erg rustig kindje dus voelde bijna niets.. ja op t laatst zag je weleens een elleboogje of een voetje..

maar bij mijn 2de (nu 12 jaar later) ligt de placenta achter.. jeetje ik voel em continu.. anderen nog niet echt .. vooral als ik bepaalde mensen wil laten voelen houd hij zich plots rustig...
nu ben ik 23 weken en vooral als ik op me rug lig.. zie je mijn hele buik al tekeer gaan... tis echt een enorm verschil, maak je niet te druk... komt allemaal helemaal goed..

groetjes Purdy

Terug
Bovenaan