23 weken zwangerschap afgebroken

<p>Hallo allemaal,</p><p>ik wil even wat met jullie delen.</p><p>wij hebben de afgelopen weken in een achtbaan gezeten. De 20 weken echo was niet goed en we werden doorgestuurd naar het ziekenhuis. Hier wederom niet goed en er moest verder onderzoek worden gedaan. </p><p>Afgelopen maandag de uitslagen van extra echo en vruchtwaterpunctie gekregen. Ons mannetje had hypochondrogenese (skeletafwijking) en was niet levensvatbaar verklaard. Ons verdriet was enorm. Vooral omdat hij zo veel bewoog in de buik.</p><p>afgelopen donderdag ben ik ingeleid en is Sam ook geboren. We konden inderdaad de afwijkingen aan zijn lijfje zien maar wat was hij mooi! Al helemaal compleet, alles erop en eraan. Wat verschrikkelijk dat hij niet op de wereld mocht blijven.</p><p>nu blijft er bij mij nog 1 ding erg dwars zitten. Met de geboorte vertelde ze dat Sam al overleden was, dus dood geboren door de druk van de bevalling. </p><p>Heeft Sam dan ook echt niet geleden en geen pijn gehad? Dit wens ik hem echt niet toe, ook al was hij zo klein en jong.</p>

Hoi pucka, ik kan je geen antwoord geven, maar wilde toch even reageren. Wat een rot situatie! Maar wat heb je dit mooi verwoord. Verdriet en liefde is te lezen in je verhaal. Ik wens je heel veel sterkte. Zorg goed voor jezelf, je bent het waard?

Lieve Pucka  Wat heb je je verhaal mooi opgeschreven maar jeetje meid hoe intens heftig komt dit bij me binnen. Tranen met tuiten hier.De kans dat je mooie mannetje heeft geleden lijkt me nihil maar geheel zeker weten doe ik het ook niet.Ik wil je heel heel veel sterkte toewensen met deze moeilijke tijd.Dikke knuffel!

Wat verschrikkelijk Pucka, gecondoleerd ... Wij zijn onze kleine verloren met 18 weken. Hij was al overleden . Ik stelde ook heel veel vragen. Wat mij nog blij is gebleven bij kindjes die nog niet levensvatbaar zijn,  overlijden inderdaad door het proces van de bevalling . Ze hebben mij toen gezegd dat deze kindjes niet lijden. Maar omdat ze een bevalling niet aan kunnen daarom overlijden. Hopelijk geeft je dat wat rust.  Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.  Het is inderdaad een rollercoaster waar je in zit. Geef jezelf de tijd. Weet ook dat veel verzekeringen een begrafenis of crematie dekken als jullie hier de behoefte aan hebben dit te doen! Kan je helpen. .Liefs Melissa 

Gecondoleerd, maar ook gefeliciteerd met de geboorte van Sam.Wij zijn onze zoons Daan en Koen verloren met bijna 21 weken zwangerschap. Wat een gemis hè?! Ik kan je helaas niet vertellen of Sam wel of niet heeft geleden. Onze jongens hadden een hele vredige uitstraling. Gaan Jullie Sam nog begraven of cremeren? Wij zijn heel goed geholpen door de dames van Houvast uitvaartzorg. Maak zo veel mogelijk herinneringen in de vorm van foto's, afdrukjes van voetjes en handjes etc. Heel veel sterkte! Mocht je behoefte hebben om te praten, dan zeg je het maar.Dikke knuffel

Ik wil je heel veel sterkte wensen.Zelf een zoontje verloren 3 dag en na de geboorte bij een zwangerschap van 36 weken.Maak zoveel mogelijk foto's en idd ook handafdrukje en voetje.  

Wat een lieve reacties!en wat een geruststelling.Sam wordt via het ziekenhuis met andere kindjes gecremeerdwe hebben inderdaad een hoop gips en inktafdrukjes van de voetjes en handjes. Ook een hoop foto’s en stichting stil is ook nog langs geweest om foto’s te maken. Ben erg benieuwd naar het resultaat.wel staan mijn hormonen erom te springen om weer zwanger te worden. Ik mis het zo! Maar wat is te vroeg? De een zegt wachten tot je weer een cyclus hebt, de ander zegt dat je kan beginnen als je lijf en jezelf er verder klaar voor zijn...

Terug
Bovenaan