<p>Hallo allemaal,</p><p>ik wil even wat met jullie delen.</p><p>wij hebben de afgelopen weken in een achtbaan gezeten. De 20 weken echo was niet goed en we werden doorgestuurd naar het ziekenhuis. Hier wederom niet goed en er moest verder onderzoek worden gedaan. </p><p>Afgelopen maandag de uitslagen van extra echo en vruchtwaterpunctie gekregen. Ons mannetje had hypochondrogenese (skeletafwijking) en was niet levensvatbaar verklaard. Ons verdriet was enorm. Vooral omdat hij zo veel bewoog in de buik.</p><p>afgelopen donderdag ben ik ingeleid en is Sam ook geboren. We konden inderdaad de afwijkingen aan zijn lijfje zien maar wat was hij mooi! Al helemaal compleet, alles erop en eraan. Wat verschrikkelijk dat hij niet op de wereld mocht blijven.</p><p>nu blijft er bij mij nog 1 ding erg dwars zitten. Met de geboorte vertelde ze dat Sam al overleden was, dus dood geboren door de druk van de bevalling. </p><p>Heeft Sam dan ook echt niet geleden en geen pijn gehad? Dit wens ik hem echt niet toe, ook al was hij zo klein en jong.</p>