23 wk en voel het wel schoppen maar niet hard ??

A

Anoniem

Guest
hallo

ben nu 23 wk en voel het nog steeds niet hard schoppen word er een beetje onzeker van eigenlijk en als ik het voel dan is het alleen maar vaak onderin.wie herkent dit ???

knuff tara

Hoi,

Misschien heb je een voorliggende placenta? Dus dat de placenta zeg maar te hoogte van je buik zit. Dit heb ik ook en daarom voel je je baby minder hard schoppen. Ik had het in het begin ook alleen onderin. Nu voel ik de kleine echt heel goed!

Gr mickey (38 wk)

Hoi hoi,

maak je niet te druk, ik voelde mijn beebie eerst ook veel onderin, maar ben nu 36 w en er puilt nu ooit echt een voetje aan de zijkant naar buiten, auw!!!

ANders ga je even naar je vk....

Groetjes Valerie

Hallo,

Ook ik herken dit heel goed. Ik ben nu ook 23 weken zwanger en voel de kleine ook heel af en toe een klein beetje schoppen en ook helemaal onderin. Op dit moment ben ik ook weer een beetje onzeker want ik heb het kindje sinds gisteravond niet meer gevoeld. Ik heb trouwens ook een voorliggende placenta dus misschien dat het daar ook wel mee te maken heeft.

Groetjes, Mirjam

bedankt ik w8t het nog wel af dan .en mirjam dat je je kindje een dag niet voelt is normaal dat heeft de vk me verteld dat je het ook wel een dag niet voelt dus maak je niet te druk

knuff tara

Hello hello,
Heb precies hetzelfde. Voel hele lichte bewegingen  meestal onderin mijn buik. Maar heel zachtjes. Van buitenaf niet voelbaar denk ik. Mijn placenta ligt ook aan de voorkant. Mijn vk zei ook dat je de bewegingen dan vaak minder voelt. Betekent niet dat het niet nog kan komen.  Dus geen zorgen!

gr.
Lucienne (25 weken)

het kan zijn dat jouw placenta aan de voorkant zit, dus tegen je buik en niet tegen je rug aan. Daardoor worden bewegingen van de kleine beperkt.

MAAR we zijn hier geen deskundige en of medici.

Bij vragen, onzekerheden gewoon je VK of GY bellen, ze zijn ervoor!!!! En helpen jouw wellicht eerder uit onzekerheid dan wachten op een antwoord via het forum!!!!

sterkte

Terug
Bovenaan