23 wk en voel het wel schoppen maar niet hard ??

Hoi hoi,

Ik ben bijna 22 weken zwanger en ik voel nog nauwelijks iets. Ik hoor al die mooie verhalen van mama's die al met 16-17 weken hun kindje voelen en ik maar wachten. Aan de andere kant: het is ook wel lekker rustig, want dat getrappel in mijn buik lijkt me ook niet alles (als ik dat soms hoor).

Afgelopen week aan de vk gevraagd of dit erg was. Nee, geen enkel probleem. Ik vertelde wel dat ik soms iets in mijn buik voel, waarvan ik dan toch wel weet dat het niet in mijn darmen of maag zit. En dat zou dus wel mijn kleintje kunnen zijn. Ik ben daar wat meer op gaan letten en ik denk dat ik ons kindje wel voel. Alleen voelt het als aaien en niet als trappelen. Net of hij zijn mama gerust wil stellen dat alles met hem wel goed komt (we zitten namelijk in een periode met heel erg veel stress vanwege mijn ernstig zieke vader). Net alsof hij mij wil troosten.

Het is dus niet erg als je je kindje nog niet zo hard voelt trappelen, volgens mijn vk. Maar als je je echt zorgen maakt, zou ik haar gewoon even bellen als ik jou was.

Terug
Bovenaan