24.4 wkn zwanger, ons meisje ligt zeer laag! MAAK ME TOCH ZORGEN

Hoi José,

Even uit nieuwsgierigheid, waarom werd je afgeraden een pretecho te laten maken met een laag liggend kindje? Omdat je dan niet zoveel kunt zien of om een andere reden?

Groetjes, Lotte

Hoi Lotte!

Toen er met 20 wk tijdens de 20 weken echo geen aangezichtje te zien was, en na twee weken (met 22 wk dus) nogsteeds niet, omdat het hoofdje zo laag lag, heeft de mw die de echo  maakte, duidelijk aangegeven dat het kindje absoluut niet zo mag liggen tijdens de pretecho, omdat er dan gewoon weinig te zien is, meer zovan, dat zou jammer zijn. En ons kindje heeft volgensmij echt deze voorkeurshouding, en dat zei die mw die de echo maakte ook al, de kans is dus best wel groot dat het tijdens de pretecho nog niet van houding veranderd is. Met andere woorden, het zou zonde zijn, als je toch niets ziet. Maar misschien kunnen ze een mooie close up maken van de voetjes, is toch ook lief en schattig. We hebben gewoon een baby met een eigen willetje! hahahaha... onzin, maar het is niet anders, bovendien worden we op deze manier wel in spanning gehouden, we mogen het gezichtje pas bij de geboorte zien haahah.. Nouja, we proberen de echo maar gewoon, met 26 weken, en tjah wil het niet, dan houd het op. Bevind jou kindje zich ook zo laag in de baarmoeder dan?

Groetjes José

Hi José,

Ik vroeg het me af omdat ik dacht het een pretecho misschien kwaad zou kunnen als je kindje heel laag ligt... Misschien stom, maar ik vroeg het me toch af.

Hoewel het met de 20 weken echo niet opviel, heb ik ook vaak het idee dat mijn kindje laag ligt. Ik voel hem dan op mijn blaas drukken en zelfs sommige zwangerschapsbroeken zitten soms niet prettig.

Nou ja, we zullen het vanavond met de pretecho beleven en meemaken!!!
En anders teentjes tellen inderdaad, ook leuk :-D

Liefs, Lotte

Hi José,

Ik vroeg het me af omdat ik dacht het een pretecho misschien kwaad zou kunnen als je kindje heel laag ligt... Misschien stom, maar ik vroeg het me toch af.

Hoewel het met de 20 weken echo niet opviel, heb ik ook vaak het idee dat mijn kindje laag ligt. Ik voel hem dan op mijn blaas drukken en zelfs sommige zwangerschapsbroeken zitten soms niet prettig.

Liefs, Lotte

Hi José,

Liefs, Lotte

hahahahaha....

Nou het is in ieder geval wel duidelijk nu! Veel plezier met de pretecho, laat je nog even weten hoe het ging? Is dit je eerste kindje?

Groetjes José

Terug
Bovenaan