24 dec uitgerekend

A

Anoniem

Guest
hoi

ik ben 21jaar en nu bijna 38weken zwanger van ons 1e kindje. heel spannend allemaal, want het begint nu echt op te schieten. gelukkig gaat alles heel goed, tot nu toe een super zwangerschap.  ik hoop dat het voor de 24e wel geboren is, maja het kan ook volgend jaar worden. maar zijn er meer rond kerst uitgerekend?

groetjes!!!

Hoi lies,

ik ben 23 en ik ben 37 weken. Uitgerekend voor 30 december... ondertussen is de datum veranderd naar 28 december... hehe... maar you never know natuurlijk.
Heb vorige met regelmatig terugkerende weeën in het moederhuis gelegen echt wel spannend. Want vanaf nu kan ons kindje echt wel komen e... spannend toch ! !
Ik wacht er zoals iedereen enorm op...

Liefs,
van ons...

Hoi,hoi,

Ik ben 1e Kerstdag uitgerekend.....vind dat zelf niet zo'n leuke dag om te bevallen.
Nu heb ik het "geluk" dat ik diabetes heb dus niet overtijd mag zijn dus na de Kerst zal het zeker niet worden.
Komende maandag gaan ze toucheren en dan krijg ik te horen wanneer ze gaan inleiden. Dit omdat ik dus een echte "suikerbaby" heb die dus de laatste 2 weken erg hard groeit.
Reuze spannend allemaal dus.....misschien wordt ons meissie al wel volgende week geboren.

Jullie succes de laatste weekjes

Groetjes, Belinda

Hoi ik ben een 24 december 2006 mama, was 31 december uitgerekend maar mijn kindje wilde toch graag nét voor de kerst geboren worden. Ik vind het ook niet ideaal maar het is niet anders en voor de kindjes is het denk ik straks een vanzelfsprekendheid. Maar als je houdt van enorme verjaardagsfeesten heb je kans dat veel mensen niet willen komen of dat het erg druk wordt voor je kleine met de kerstdagen erbij. Gelukkig houden wij het klein, de dagen zijn al druk genoeg en ach, het heeft ook wel wat hoor. Maar ik ben blij dat ik dit jaar niet meer in het ziekenhuis hoef te liggen met kerst. Heel veel sterkte en plezier met jullie kleintjes toegewenst.

Hoi,

ik was 05-01-2007 uitgeteld maar ons meisje kwam 26-12-2006.
Tja, tweede kerstdag is niet de meest ideale dag om jarig te zijn, maar goed...je houdt ze toch niet tegen en bent er net zo blij mee als dat ze op een andere dag komen.
nu hebben we gewoon dubbel feest!!
zo kun je het natuurlijk ook zien.

mejon

Hier nog zo één, ik ben 27 dec uitgerekend. As vrijdag moet ik weer voor controle en dan probeert de gyn mijn vliezen te breken als het kan om zo de bevalling op gang te krijgen.....we zullen zien of het lukt.....ik hoop het echt, dan is het dus ruim voor kerst, maar als het niet lukt, nou dan zien we het wel.

gr mama van MD

Hoi, hoi,

Even een kleine up-date.
Vanmorgen bij de gyn geweest en kreeg het blijde nieuws dat ik me morgenvroeg om 7.15 uur mag melden en dan gaan ze inleiden. Dus eerst met gel en dan proberen morgenmiddag de vliezen te breken.
Dus ga er van uit dat ons meissie deze week in iedergeval nog geboren gaat worden.
SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Belinda

He, wat spannend, joh!
Heel veel succes en geluk en hou ons op de hoogte!!
Groetjes, José

Terug
Bovenaan