24 dec uitgerekend

Hoi dames,

Ik heb het gevoel dat ze snel inleiden daar in Nederland, of zijn jullie niet van Nederland?
Dat wordt hier in beperkte mate gedaan.
Ik denk niet dat ze mij zullen inleiden, tenzij je uiteraard te ver over je datum gaat.
Maar zeker niet omwille van de feestdagen...
Nu, ik vind het heel jammer, want ik denk dat mijn gynaecoloog met vakantie is op ons kleintje haar uitgerekende geboortedatum...30december...
De laatste datum was 28 december... op de echo!
Zou het jammer vinden moest een andere gynaecoloog de bevalling doen...
Misschien maakt het niet veel uit op het moment zelf, maar ik zou toch graag geholpen worden door de gynaecoloog die me gedurende heel mijn zwangerschap heeft opgevolgd, uiteindelijk heb je hiermee ook een vertrouwensrelatie opgebouwd...
Maar we zien wel wat het geeft!

Liefs,
van ons...

hey dames

ik ben vandaag 38 weken en 2 dagen ver  
ook ik ben 24 december uitgerekend  
mijn man heeft een eigen hotel cafe restaurant dus moet altijd werken met 1 en 2 de kerstdag     kijk als ik nu op 1 van die dagen beval is ie erbij
maar het kindje blijft de rest van dr leven op die dag jarig     en dan is papa er niet bij     derwijl die bij de grote broer dr wel bij is     alleen de gedachte  daaraan word ik niet blij

heb aan de verlosk gevraagd of ze kon strippen maar dat doet ze pas met 40 weken ja   halloo dat is op 24 dec
tis niet dat ik het beu ben helemaal nog niet maar dit is wel iets wat me bezig houd

groetjes soraya moeder van justin 1,5 en 38 weken en 2 dagen zwanger van onze dochter

Terug
Bovenaan