hallo meiden, ik ben weer bij de gyn geweest en nu is besloten dat ik toch een kijkoperatie moet onder gaan omdat ze bang zijn dat ze iets over het hoofd zien???
is een kijkoperatie pijnlijk???
want ze doen het zonder verdoving!!!!
als het goed is ,is het de 24 ste september maar maandag gaan ze over me vergaderen omdat ze het willen voorleggen aan alle gyns , omdat ze dit nog nooit mee gemaakt hebben, ja er moet iemand de eerste zijn he!!!( mijn problemen)
misschien dat er een andere gyn dit ooit mee heeft gemaakt?? daarom een vergadering over mij!!
ben benieuwd wat er uit komt,
mag ik vragen waarom er eigenlijk niemand meer op mijn andere topic reageerd???
ik snap dat jullie natuurlijk allemaal van alles aan jullie hoofd hebben maar ik vond het zo vreemd ik denk ik maak een nieuw onderwerp aan, misschien dat ik weer iets hoor,
ik hoop het, hopelijk tot snel meiden,
xxxx wendy
is een kijkoperatie pijnlijk???
want ze doen het zonder verdoving!!!!
als het goed is ,is het de 24 ste september maar maandag gaan ze over me vergaderen omdat ze het willen voorleggen aan alle gyns , omdat ze dit nog nooit mee gemaakt hebben, ja er moet iemand de eerste zijn he!!!( mijn problemen)
misschien dat er een andere gyn dit ooit mee heeft gemaakt?? daarom een vergadering over mij!!
ben benieuwd wat er uit komt,
mag ik vragen waarom er eigenlijk niemand meer op mijn andere topic reageerd???
ik snap dat jullie natuurlijk allemaal van alles aan jullie hoofd hebben maar ik vond het zo vreemd ik denk ik maak een nieuw onderwerp aan, misschien dat ik weer iets hoor,
ik hoop het, hopelijk tot snel meiden,
xxxx wendy