24 september een kijkoperatie!!

hoi wendy,

Heel veel succes morgen, hopen dat het meevalt! Aan de ene kant wil je dat ze iets vinden maar toch ook weer niet. Ik ben nu achteraf blij dat ze iets gevonden hebben. Onze kansen zijn weer gegroeid. Maar baal toch wel wat de reden was voor dez ongein.

Laat je ons even weten hoe het gegaan is?

Sterkte

ester

hallo meiden, ben weer terug van het zkh,
en het was heel goed allemaal , helemaal geen verklevingen , vleesboompjes of iets dergelijks!!ik had nu mooi weer slijm opgebouwd, dat klopt ook als je kijkt hoe ver ik nu in mijn cyclus zit!!
als het goed is moet ik ongeveer woensdag ong worden!! ik hoop natuurlijk dat ik het niet meer krijg!! maar als het wel komt dan wil het zeggen dat mijn cyclus weer een beetje normaal aan het worden is!!!
maar ja nou nog maar hopen dat ik dan wel gewone normale eitjes heb want nu is het allemaal een beetje hopeloos, dan weer wel eitjes en dan springen ze volgens de echo, maar na de uitslag van het bloedprikken blijkt dan dat er helemaal geen eisprong is geweest!!! ja wat waren dat dan!!! knikkers!!!
de gyn zit met haar handen in het haar, en de andere zeggen dat ze veel meegemaakt hebben maar dit nog nooit, ja 1 iemand moet de eerste zijn he!!! haha
daar ben ik blij mee,
ik zou nu al willen dat het zondag is, dan moet ik al wel ong zijn geworden en zoniet dan wordt het toch wel heel spannend, is het zo dat ik zwanger ben, dan is het dus degelijk ook wel een beetje waar dat als je er compleet niet mee bezig bent, dat het dan eerder raak is, ( een mede oorzaak) ik was er nu niet mee bezig omdat ik nu zoiets had van ja wat moet ik nou tellen??? en mijn eitjes zijn toch niet wat ze moeten zijn!! dus ja wat ga ik het me dan moeilijk zitten maken, en ik moet eerlijk bekennen het is een stuk rustiger geweest in mijn lichaam!!en in mijn hoofd!!
ik hoop voor iedereen dat we toch eens snel pos bericht krijgen,
nou meiden ik heb jullie weer bij gekletst , tot snel weer,
xx wendy

hallo meiden, gelukkig heb ik maar 1 dag last gehad van buikpijn, nu weet ik er echt niks meer van,
ik ben nu overtijd, maar ik weet nu eigenlijk niet goed wat ik er van moet denken, komt het doordat onderzoek, of ben ik toch nog zwanger geraakt, of wat dan.
ik durf echt niet te testen, ik wacht zoiezo tot woensdag dan ben ik zeker een week overtijd, want in de drie jaar dat we nu bezig zijn heb ik me al vaak voor mijn kop gestoten,dus ik heb nu echt zoiets van laat ik me nu niet zo gek maken, want als ik nou zwanger zou zijn geraakt dan is er echt  wel een wondertje gebeurt, maar wonderen bestaan toch??we zullen zien,
ik hoor jullie snel weer,
 xxxx wendy

hoi meiden , wonderen bestaan!! , maar helaas nog niet voor ons weer ong geworden gisteren!!! wel klote maar ja dan was er dus echt een wonder gebeurt!!!
we wachten op volgende week, dan komt de uitsalg van de biopsie, en dan gaan we een stop houden , tot januari van het nieuwe jaar,
hopelijk kunnen we eerder naar de gyn terug met goed nieuws, maar ik ga daar niet van uit , dus spreek ik af om in het nieuwe jaar weer een afspraak te maken en dan zien we wel weer verder,
ik heb deze beslissing natuurlijk niet ze gemakkelijk gemaakt, maar dit trek ik echt niet langer, en het ergste van alles is dat je gewoon alles vergeet wat je wel hebt!!
en dat moet ik echt proberen omdat niet te doen, en daarom deze keuze, maar ikkom nog wel regelmatig hier kijken hoor, dus tot snel weer,
gr wendy

Terug
Bovenaan