Ik was zelf ook zwanger toen ik in de bakkerij werkte van de albert heijn. Ik hb doorgewerkt tm 35 weken en toenkreeg ik keelontsteking. Gingen ze nog zeuren dat ik echt moest komen want ze hadden echt mensen nodig. Hoogzwanger en ziek!! Supermarkt manangdrs denken niet aan jou, zij denken aan de supermarkt. Bij ah hebben we altijd van die kratjes voor charge 1 of charge 2 die zette ik op zn kant en daar zat ik wel eens op. Zit niet erg lekker maar het helpt wel om ff van je voeten te zijn. Toen ik 30 weken was nam ik soms 10 min extra pauze want ik maakte soms echt dagen van 7 tot 4 en dat 6 dagen per week en hoogzwanger en ik nam ook nog veel uitgevallen diensten op me waardoor ik soms nog later op de dag kwam sluiten van 7 tot 10!! (Ik ben alleenstaand dus kon t niet weigeren had veel geld nodig) en nog waren ze echt boos geworden toen ik ziek werd met 35 weken, wilden ze persee dat ik toch zou komen. Supermarktketens zijn echt klote om voor te werken, als je alles doet doe je t nog niet goed dus ik zou gewoon hun even goed op jou rechten en hun plichten wijzen en het rustig aan doen. Ik heb dat niet gedaan waardoor ik hoogzwanger heel ziek ben geworden van de stress