Hallo Dames,
IEindelijk dacht ik....een lekker lang weekend!
En d8 ga er eens goed van genieten.
Maar in een keer kreeg ik zaterdagavond hart- kloppingen en niet te zuinig!!
Ging niet meer over, tot dat ik rustig ging zitten en op mij n ademhaling lette.
Het leek wel of dat ik aan het hyperventileren was.
Ook heb ik last van mijn buik, voor me gevoel dat die op bepaalde plekker strakker staat en dat is gevoelig, maar kan niet goed uitleggen wat ik dan voel.
Zullen het harde buiken zijn? Bekken? Banden??
Ik weet het niet, maar het is niet fijn.
OOk ben ik meer buiten adem (als ik de trap al op loop) en voel ik de kleine veel minder duidelijk dan normaal.
En daar baal ik stiekem allemaal van.
Die hart kloppingen zijn gelukkig weg, maar last van mijn buik heb ik nog.
Ik wil ook helemaal geen zeur zijn.
En als ik terug kijk dan heb ik de 25 weken lachend gedaan, maar wil het toch even kwijt.
Misschien dat iemand het herkend?
Ik heb al vana alles geprobeerd, een warm bad, ingesmeerd, gaan rusten noem maar op.
Volgende week vrijdag naar de verloskundige, maar zou fijn zijn als het dan toch wel weg was.
Herkent iemand dit?
IEindelijk dacht ik....een lekker lang weekend!
En d8 ga er eens goed van genieten.
Maar in een keer kreeg ik zaterdagavond hart- kloppingen en niet te zuinig!!
Ging niet meer over, tot dat ik rustig ging zitten en op mij n ademhaling lette.
Het leek wel of dat ik aan het hyperventileren was.
Ook heb ik last van mijn buik, voor me gevoel dat die op bepaalde plekker strakker staat en dat is gevoelig, maar kan niet goed uitleggen wat ik dan voel.
Zullen het harde buiken zijn? Bekken? Banden??
Ik weet het niet, maar het is niet fijn.
OOk ben ik meer buiten adem (als ik de trap al op loop) en voel ik de kleine veel minder duidelijk dan normaal.
En daar baal ik stiekem allemaal van.
Die hart kloppingen zijn gelukkig weg, maar last van mijn buik heb ik nog.
Ik wil ook helemaal geen zeur zijn.
En als ik terug kijk dan heb ik de 25 weken lachend gedaan, maar wil het toch even kwijt.
Misschien dat iemand het herkend?
Ik heb al vana alles geprobeerd, een warm bad, ingesmeerd, gaan rusten noem maar op.
Volgende week vrijdag naar de verloskundige, maar zou fijn zijn als het dan toch wel weg was.
Herkent iemand dit?