????

P.S. Sens, als het harde buiken zijn is dit een teken dat je het rustiger aan moet doen. In principe heeft de baby hier geen last van. Maar het moet niet teveel voorkomen, af en toe is niet erg, dus maak je niet teveel zorgen. Zorgen maken zorgt juist weer voor stress!

Dag dames!

Bedankt voor jullie lieve reactie`s.
Dat had ik echt even nodig!
En ik voel me nu gelukkig geen zeur meer.
Mag ook niet klagen want mijn hele zwangerschap ging me makkelijk af tot afgelopen weekend.
En dan voel je je wat minder en schiet ik meteen in de stress en dan nog die verschrikkelijke hartkloppingen.
Gewoon was allemaal even te veel.
Op het werk had ik het er ook met een vriendin/ collega over dat ik de kleine zo weinig voelde vergeleken met vorige week.
En zei dat ik de vk ging bellen.
En of dat die kleine het hoorde, schoppen als een gek!!!!hahahah
En het bleef weer aanhouden.
Ik moest gewoon huilen van geluk en opluchting.

Nu heb ik dus nergens meer last van, wel nog snel uitgeput bij bv al de trap omhoog lopen.
Maar niet meer zoals vorig weekend...gelukkig maar.
We gaan het dit weekend anders doen...hahaha.

Vind het ook moeilijk om mezelf rust te geven na dat ik iets gedaan heb..dan denk ik, nu al moe van dat beetje wat ik gedaan heb..dat kan niet!
Ik zou het liefst hetzelfde tempo aanhouden als voor mijn zwangerschap, maar ja dat gaat dus niet.

Veel mensen vragen ook aan mij of dat ik zwanger ben van een 2ling?
Of van: "het duurt zeker niet lang meer voor je met verlof gaat"...

Nogmaals dames bedankt voor jullie lieve woorden.

Hi Sens,

Ik ben wel zwanger van een tweeling en heb ook erg last van wat je in je berichtje omschreef. De gyn zei dat dit heel normaal was, omdat het bloed van een zwangere vrouw anders is samengesteld. Daardoor heb je eerder de kans om te hyperventileren of voel je je benauwd. Bij mij komt daarbij dat baby B erg hoog en dieper ligt en als Baby A begint met bewegen, gaat zij meedoen, waardoor ze bijna de lucht uit mijn longen perst. Dan word ik ineens helemaal niet lekker, alsof je flauwvalt..
Soms heb ik er een paar dagen last van en dan weer helemaal niet..
Wil je niet aanpraten dat er mss toch nog een 2e baby in je buik zit, hoor, maar ik herken je verhaal wel...
Mss toch nog een extra echo?? =)

Hallo Myrte,

Begin jij nu ook..hahahah.
Ik heb deze week al van zoveel mensen gehoord, met de vraag of dat het er geen 2 zijn..?!
Omdat ik al zo dik ben zeg maar.
Eerst wimpelde ik het af, maar je gaat er toch stiekem over na denken.
Maar dan hadden ze het toch al lang gezien of gehoord.
Vrijdag heb ik toch een afspraak met de vk.
Misschien toch maar vragen?

Bedankt voor je berichtje

Hi Sens,

Dat is trouwens ook heel herkenbaar, hoor! Dat mensen denken dat je er 2 krijgt of zelfs niet lang meer hoeft.. Bij mijn eerste hoorde ik dat ook regelmatig rond deze periode (ben nu 24,5 week). Dan ga je wel even twijfelen, maar uiteindelijk is iedere buik met inhoud weer anders! Na bijna 41 weken ben ik bevallen van een ruime 8 ponder van 54 cm, dus dat verklaarde (achteraf..) een hoop! Zoals je merkt heeft iedereen een mening over jouw buik, maar zolang je je lekker voelt en de baby doet het goed, moet je dat vooral langs je heen laten gaan..
Genieten dus!!

Terug
Bovenaan