25- klussers?

Hoi,

Ik ben er ook een!! Ik ben 24 jaar en wij zijn ook bezig voor de eerste. In maart gestopt met de pil maar ben er achter gekomen dat ik pcos heb. Moet eerst nog wat afvallen en als het dan nog niet goed is dan aan de hormonen. Dus we gaan er vanuit dat het vanzelf wel goed komt!

Liefs Taat

Hoi meiden,

leuk dat er meerdere onder de 25 zijn. Erg gezellig! Wie van jullie is getrouwd?
Ik ben 16 september 2 jaar getrouwd, en dan is ook mijn NOD dus zou mooi zijn
Mijn man is 27 jaar. Ik was 20 toen ik trouwde en op een of andere manier verwacht iedereen dat we al zwanger moeten zijn. Nu hou ik gewoon vol dat we nog niet willen, maar ze moesten eens weten .....hahaha

@Dong; wij hebben ook niet eerst ontpilt, we zien wel wanneer alles op gang is. Wel heb ik mijn eisrpong op tijd gehad (volgens mij), dus nu is het afwachten. Ik hoop maar dat het meteen raak is!

@ iedereen: ik hoop dat we snel met z'n allen zwanger mogen zijn!!!

Liefs koekeltje

Hai koekeltje!
Wij zijn niet getrouwd, dit willen we wel in de toekomst. Mijn mannetje is 26.
Omdat wij gewoon gelijk zijn begonnen, heb ik geen idee wanneer ik ongesteld moet worden. Voor dat ik met de pil begon was ik altijd heel regelmatig.
Ik weet dat het nog wel 6 maandan kan duren of nog wel langer, maar ik vind deze maand al lang duren hihi
waar komen jullie eigelijk vandaan?

ha meiden.
ook ik ben getrouwd, 1 1/2 jaar nu.
Dat mensen er van uitgaan dat je snel zwanger bent ken ik ja, maar ook wij zeggen dat we er nog niet aan toe zijn;). haha . want we willen het wel als een verassing houden.

Ik heb niet eerst ontpilt, we zien wel hoe het gaat. zit nu in ronde 3 en ga denk ik as zaterdag weer testen (ben dan 6 dagen overtijd)

succes allemaal!

liefs,

ow ja ik kom uit overijssel

Hallo,

Ik ben Belinda 23 jaar wel getrouwd al ander half jaar.
En we hebben een dochter van 16 mnd zij heet Marissa.
Ik kom uit Gelderland en we willen voor een 2e wonder
gaan.Ik ben vorige maand gestopt met de pil we wachten
nog even een ongi af en dan gaan we er voor.Als het
goed is moet morgen ongi worden.

Groetjes Belinda

he belinda,

wat leuk zoveel jonge (as) moeders. hopen indd dat je morgen ongi wordt en dan voor t eggi kan gaan.
was je van marissa snel zwanger?

liefs

Hallo

Nog een 25- wannebe mama!
Ik ben in  mei gestopt met de pil. We hebbe de eerste natuurlijke ongi afgewacht (na een cyclus van 63 dagen). Nu gaan  we voor de echt beginnen!
ik heb nog geen idee of ik een regelmatige cyclus ga krijgen. Een onregelmatige was jaren geleden de rede om met de pil te beginnen, dus het wordt spannend.
Ik ga in ieder geval deze ronde niet uit van 63 dagen!

We wilden allebei een beetje zekerheid mocht een van ons twee plotseling komen te overlijden. Eerste waren we aan het denken aan een samenlevingscontract maar dan heb je nog niet echt zekerheid tenzij je alles duidelijk op papier hebt staan. Dus hebben we voor een alternatief gekozen.  Dan was trouwen of een partnerschap. Omdat hij liever nog niet wilde trouwen hebben we voor het geregistreerde partnerschap gekozen.

Groetjes!!!

Wij waren dit jaar alweer 6 jaar getrouwd!

Op 9-8-2001 zijn wij getrouwd!

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005.

Terug
Bovenaan