250cc per dag drinken........

HOi Meiden,

Wat ik al een beetje had verwacht....Vera is vandaag naar de oppas geweest en daar heeft ze 400cc gedronken! Andere kindjes zien eten en drinken doet dus bij haar echt wonderen.
Dus geen ORS nodig gehad. Morgen gaat ze daar ook weer heen dus nog iets meer erbij en ze trekt weer een beetje bij.
Het viel de oppas wel op dat ze echt alleen dronk als de andere kindjes ook dronken en er waren en anders deed ze het gewoon niet.

Goed hè van mijn meissie!

Groetjes Karin

Hoi Karin,

Echt super fijn dat ze weer wat gedronken heeft. Dan hoef je je meteen minder zorgen te maken. En als ze er morgen weer heen gaat dan drinkt ze waarschijnlijk dan ook weer meer. Ik hoop dat ze nu weer echt lekker beter wordt want een ziek kindje is echt helemaal niets

groetjes Linda

Hoi Karin,

Je kan haar ook wat extra fruit geven, daar zit toch ook veel vocht in.
Jennifer is helemaal dol op mandarijnen... zij eet er zo 2 of 3 op per dag!!!

Succes met die kleine meid van je.

gr. Ilone

Hoi Karin,

Maandenlang ben ik ook bezorgd geweest... Mijn zoontje is een erg slechte drinker... Een tijdje heeft hij zelfs per dag ongeveer 200cc gedronken.. nota bene in de zomer! Hij dronk niks anders dan Nutrilon.... nu bijna driekwart jaar verder drinkt hij nog altijd slecht.. ik denk dat hij per dag ongeveer 300 cc binnen krijgt... Das nog steeds niet voldoende.... Wat ik hiermee wil zeggen is dat je wel op de kleine moet letten maar je hoeft je ook niet erg druk te maken.. ik heb het ook altijd gedaan... ik liep/loop de hele dag met een bekertje/flesje achter hem aan... hij drinkt hooguit een paar slokjes en dan hoeft hij al niet meer... Ik weet het, het is erg frusterend.. maar het komt goed... Als ze dorst hebben vragen ze er zelf wel om... en als ze overdag niet genoeg hebben gedaan dan worden ze snachts wakker en willen dan graag wat drinken.. wordt jouw kleintje snachts wakker trouwens?

Dus mijn zoontje houdt het erg lang vol.. gelukkig maar... wel in de gaten blijven houden he...

Terug
Bovenaan