26,5 week zwanger en 2,5 kilo aangekomen... hoeveel zijn jullie aangekomen???

Hoi allemaal,

Ik ben 26 weken zwanger en ben pas 2,5 kilo aangekomen.
Ik ben best veel afgevallen wegens gebrek aan eetlust.
Ik hoef me geen zorgen te maken volgens de gyne want mijn kindje doet het prima.
Nou vraag ik me wel af wat andere vrouwen tot nu zijn aangekomen???

Liefs Esther

Ook zou ik graag willen weten of iemand anders ook last van jeuk.
Ik heb zo'n jeukende schouders en lichterlijk op mijn rug.

Nog iemand toevallig??

Liefs Esther

hoi
ik viel in het begin ook af. ik ben in totaal na 38.weken zwangerschap maar 9 kilo aangekomen. dat is niet echt veel. je hoort ook mensen die rond de 20 kilo zijn aangekomen. lijkt me geen pretje.

ik ben morgen 20 weken en nu al 9 kilo aangekomen.
nu was ik vanmijzelf vrij slank, 65 kilo bij 1.75 en ik moet erg wennen aan de extra's kilo's. het lijkt dat ik juist alles vast hou en ik ben echt niet gaan bunkeren of zo. eet gezond en let wel op dat ik voldoende fruit en groente eet.

Hoi,

met 26,5 weken ben ik al 12! kilo aangekomen, maar was dit ook al met 23weken dus de laatste drie weken is het gelukkig ff stil blijven staan!!!

Ik was vrij slank 60kilo bij 1,73 (volgens mijn vk 3 a 4 kilo ondergewicht) en weeg nu dus 72kilo, maar heb ook echt wel gegeten (HONGER HONGER HONGER)

Ach mn beeb doet het goed en ik voel me goed (behalve dan wanneer mn zus me met mn gewicht zit te pesten....)

Liefs Nika

Hoi Esther,

Ik ben tot de 30 ste week maar 2 kilo aangekomen daarna ben ik in totaal ja schik niet,tot nu toe 18 kilo aangekomen,het zit allemaal bij mijn buik.Tot week 25 veel gekotst en erge last gehad van afvallen.Ik weeg normaal maar 65 kilo bij een lengte van 1.74 dus ik ben vrij slank.Nu dus ff nietmeer maargoed het komt na de bevalling wel goed neem ik aan,en als er wat kilootjes blijven hangen zit ik daar ook niet zo mee hoor.

lfs Bernice (38,2 wk zwanger,augustus forum)

hoi hoi,

Hoeveel je aankomt zegt niks over hoeveel je eet!
Ik ben van mezelf 52 kilo en 1,70. Bij mijn 2 meiden kwam er in totaal 10 kilo bij.
Nu ik 39 wkn zwanger ben van mijn derde hou ik  veel meer vocht vast, ik pas geen schoenen meer zelfs niet 2 maten groter. Ook is mijn kindje vrij groot en heb ik volgens de gyn  heel veel vruchtwater. Ik ben nu dus 16 kilo aangekomen.
Maar zelfs al zou ik 25 kilo aankomen of maar 5 kilo, zolang mijn kindje het goed doet
interesseer ik me echt niet voor wat kilo's meer of minder!!

liefs Daan

ik ben nu aan het eind van week 21,en ben nog steeds 3 kilo lichter dan voor de zwangerschap.
bij de eerste 23 kilo aan gekomen en bij de tweede 12 kilo.
dus best grote verschillen,ook door zwangerschapssuiker,maar toch,iedere zwangerschap is echt weer anders.

Terug
Bovenaan