Tgoh maaar 2,5kg

Hier is het nu wel wat anders,eerst was ik eigenlijk niet zo heel veel bijgekomen,een zes kilo ongeveer toen ik een week of 23 was en las toch overal dat dit normaal was ongeveer.
Dan ging ik trug op 24 weken en ineens was het totaal tien kilo,dus was op een maand dan ineens 4 kilo bij.
Was wel even schrikken hoor.
Ben nu van nature altijd heel smal geweest,een 48 kilo ongeveer,toch rond dat getal altijd want schommelt veel dus ik reken altijd op 50 en ja nu ineens 60

Ik moet wel zeggen dat ik denk dat het echt allemaal ergens binnenin verstopt zit want ja heb nu wel een hele dikke buik en men borsten zijn ok wel een cup of twee vergroot maar aan men benen of billen en armen en zo is er echt niks bij he.
Als je mij langs achter ziet lopen ben ik nog altijd die smalle plank

Maar dan vanvoor ja dan zie je wel waar die tien kilo zit

Ik hoorde altijd dat je pas in de laatste maanden het meeste aankwam en ja die beginnen nu voor mij,moet nog elf weken doen dus ben echt eens benieuwd hoe ik er dan zal uitzien

Maar ben nu iemand die normaal alles eet en geen grammetje bijkomt dus mss dat ik na de bevalling dan ook wel snel men kilo's zal verliezen he,allé dat weet je natuurlijk nooit.
Dan zal ik mss voor het eerst in men leven beetje moeten sporten voor men lijn

Maar je voor allles is een eerste keer he

Liefs orchideke