26,5 week zwanger en 2,5 kilo aangekomen... hoeveel zijn jullie aangekomen???

Haha,

Dus hoef me niet zo heel druk te maken.
Maar Bernice... Jeeee wat een verschil dan ineens he !!

Verder verloopt alles prima dus dat is ook wel goed he !

Liefs Esther

Ik ben ook nog maar zo'n 3 kilo aangekomen met 25 weken. De laatste weken ben ik wel veel gaan snoepen en heb ik het idee dat het harder gaat, logisch eigenlijk... Tot 20 weken was ik nog maar 1 kg aangekomen.  Vergat het iedere keer te vragen bij de vk, maar blijkbaar hoef ik me dus geen zorgen te maken.

Voor je kindje maakt het niets uit of je veel of weinig aankomt. Tis alleen vervelend voor jezelf als je veel aankomt. Het moet er ook weer af he
Bij onze eerste was ik in totaal maar 7,5 kg  aangekomen. Terwijl ik toch flink at (wel gezond) En onze dochter had een geboortegewicht van 3400 gram en was 52 cm, dus das netjes.
Nu bij de tweede was ik met 25 weken al 20 kilo aangekomen, ook mede omdat ik onverklaarbare zin had in vette dingen .
Nu ik in m'n verlof zit ben ik een paar kilo afgevallen, omdat ik dus niet meer na het werk slechte dingen ga halen hahahaha.
Deze beeb is wel een stuk groter dan onze dochter hij/zij weegt nu al bijna 3200 gram.

Groetjes Miriam (35+6)

Ik ben nu (35 week) 6,5 kg gegroeid en dat terwijl ik ook zwangerschapssuiker heb en de baby 4 week voorloopt op groei.Ik kan trouwens wel goed eten maar niet overdreven veel.

Tgoh maaar 2,5kg :)
Hier is het nu wel wat anders,eerst was ik eigenlijk niet zo heel veel bijgekomen,een zes kilo ongeveer toen ik een week of 23 was en las toch overal dat dit normaal was ongeveer.
Dan ging ik trug op 24 weken en ineens was het totaal tien kilo,dus was op een maand dan ineens 4 kilo bij.
Was wel even schrikken hoor.
Ben nu van nature altijd heel smal geweest,een 48 kilo ongeveer,toch rond dat getal altijd want schommelt veel dus ik reken altijd op 50 en ja nu ineens 60 :)
Ik moet wel zeggen dat ik denk dat het echt allemaal ergens binnenin verstopt zit want ja heb nu wel een hele dikke buik en men borsten zijn ok wel een cup of twee vergroot maar aan men benen of billen en armen en zo is er echt niks bij he.
Als je mij langs achter ziet lopen ben ik nog altijd die smalle plank :)
Maar dan vanvoor ja dan zie je wel waar die tien kilo zit :)
Ik hoorde altijd dat je pas in de laatste maanden het meeste aankwam en ja die beginnen nu voor mij,moet nog elf weken doen dus ben echt eens benieuwd hoe ik er dan zal uitzien :)
Maar ben nu iemand die normaal alles eet en geen grammetje bijkomt dus mss dat ik na de bevalling dan ook wel snel men kilo's zal verliezen he,allé dat weet je natuurlijk nooit.
Dan zal ik mss voor het eerst in men leven beetje moeten sporten voor men lijn :)
Maar je voor allles is een eerste keer he :)
Liefs orchideke

hey hoi   hoi

ik ben nu 41wkn en ik ben pas 2kl aangekomen
heel raar maar de vk zegt dat ik het goed heb gedaan

aangezien ik van mn zelf ook best stevig ben vindt ik het ook niet erg
en na de vorige die is nu 14 1/2 maand was ik tien kl aangekomen

gr eus

Ik schaam me door (ook al kan ik er echt niets aan doen) ik eet minder dan voorheen en ben nu 25 kilo aangekomen (36 weken) het scheelt wel 3-4 kilo of ik sochtends of savonds weeg :p

Nu was ik al geen maatje petite haha en moet ik dus flink aan het werk als ik bevallen ben (alhoewel ik niet kan lijnen kan ik wel opletten wat ik eet)

Iedereen blijft maar vragen aan me of ik niet ziek ben want ik eet zo weinig en ben de afgelopen week 5 kilo aangekomen!

Terug
Bovenaan