:(

thanks lieve meiden! Voor degene die ook weer door moeten naar de volgende ronde.. Veel sterkte! En volgende ronde gaan we allemaal naar de mama club!
De lijst word veel te lang..!!

Liefs

Hi meis,

begrijp precies hoe je je voelt, bij mij is het gisteravond ook doorgezet, op naar de vlg ronde.

liefs, Fre

Hey meid,

reageer het hier maar af, ik weet het het is kei balen, ik heb hier gewoon een paar weken niet kunnen reageren omdat ik zo baal maar als we de moet erin houden kunnen we hopelijk vlug naar een mamaclub.

1 troost we zijn niet de enige die dit hebben.. alleen vind ik het zo irritant dat mannen er ander mee omgaan. mij vriend zei vanmorgen oh jammer:( en net zegt ie ik had er niet op gerekend dan kan het alleen maar meevallen GRRR hij zal me ook niet ff een knuffel geven ofzo :S

o kerels.. Die kunnen altijd zo lomp reageren
Hier heb ik er ook zo 1 zitten.. Leef je hier maar lekker uit we kennen het gevoel allemaal..

liefs shas

ja juist op zon moment een knuffel is genoeg! Het is zijn manier maar voor mij gevoel vind hij het minder erg.. maar hij heeft echt zoiets van we zien wel wanneer het komt. En als het komt is ie heel blij!..

Oooooooohhh, Echt balen!!!!
Kan me heel goed voorstellen dat je boos en verdrietig bent!

Hou de moed erin, en op naar de volgende ronde! :)
En hopen dat je snel een positieve test hebt, waardoor je alle negatieve dingen even snel helemaal vergeet!

Sterkte!

Thanks Jeltje

De ergste boosheid is weer weg.. idd op naar de volgende ronde..

Liefs

Terug
Bovenaan