27 maart NOD

Vanmorgen toch weer wat bloed, helaas. Inmiddels heeft het meer een oud bruine kleur. Het zet alleen nog niet door. Gok toch dat ik morgen echt ongesteld ga worden. Ik baal er van. Bij mijn vorige zwangerschap was het raak in ronde 3. Maar dit keer niet denk ik..
Hoe is het bij/met jullie?

Als t nu alleen bruinig is dan misschien toch een iets latere eisprong gehad?

Ik heb vanmorgen weer een early test van kruitvat gedaan en de streep was nog steeds erg licht maar wel al iets beter zichtbaar dan gisteren. Ook heb ik een test gedaan met de 2v5 van kruitvat (wel met een plasje daarna) en die bleef helemaal wit ☹️...
Hebben jullie daar ervaring mee? Zaterdag zou ik ongesteld moeten worden.

Mijn NOD is morgen.. vorige maand werd ik twee dagen eerder ongesteld dan de maand ervoor. Dus ik was gisteren echt even in de war. Maar volgens mijn vriend is het lichaam geen machine ?
Een streepje is een streepje hoor! Ik heb goede hoop dat jij zwanger bent @lavinia10

Ik hoop t!
Toch maakt t me onzeker omdat die ander helemaal blanco bleef. Net zelf uit de prullenbak gevist maar nog steeds even wit..

Hoop nogmaals bij jou dat t niet doorzet!

Ik de 28e. Hier al sinds een week na de eisprong misselijk, gevoelige borsten, lichte menstruatiekrampen, brandend maagzuur. Durf niet eerder te testen omdat ik vaak hoor dat die testen onbetrouwbaar zijn. Wat denken jullie?

Ik snap je...
Ik hoor nu ook van vele die early testen van t kruitvat niet oké zijn. Wat ik wel hoop want ik had toch 2x een licht blauw streepje.

Aan de andere kant zeg ik: nog een paar dagen en je weet t zeker!

Terug
Bovenaan