28 weekjes!!

hallo meiden,

Ik ben echt een dikkertje vergeleken bij jullie.
Ben nu 26 weken en ben zo'n 10 kilo aangekomen. Ben ook klein dus dat zie je dan ook wel.
Het is mijn vierde en heb nog geen enkele zwangerschap gehad waarbij ik niet veel aan kwam. (30 kilo, 15 kilo en 20 kilo) Maar goed gelukkig gaat het er ook allemaal weer af na de bevalling. Weeg normaal (zonder zwanger zijn) nog geen 50 kilo dus da's wel een groot verschil.
vind het wel zwaar worden al moet ik zeggen. Niet alleen de kilo's die ik "meezeul" maar heb er toch al drie rondlopen die de nodige aandacht en zorg vragen en verdienen, werken, huishouden etc. Maar ja, komt wel goed.
Nog een paar maandjes en dan heb ik m'n eerste zoon in m'n armen als het goed is. :)
veel succes meiden met de buikjes, de bewegingen en de kilo's
groetjes Hanneke

 
Hier 29 weken en nu bijna 7 kilo gegroeid. De laatste weken is t groeien qua kilo's begonnen, ik bleef heel lang op 2 kilo hangen. Bij m'n zoon uiteindelijk 17 kilo aangekomen, de laatste weken ging t echt met een kilo per week... Maar... Na ruim 2 weken was ik alweer op m'n startgewicht. Niks voor hoeven doen.

Hier ook zwangerschapsdiabetes helaas, heb momenteel een sensormeting, ik hoop niet aan de insuline te hoeven...
Ik ga in t ziekenhuis bevallen, heb een medische indicatie, nl de suiker, maar ook omdat ik fraxiparine gebruik en de kans op een bloeding dus groter is.

Nog 4 weken en dan heb ik verlof, lekker!!
 
Terug
Bovenaan