28 weken en rugweeen?

Hallo dames,

Zoals jullie lezen ben ik 28+5 zwanger en heb afgelopen nacht erg veel pijn gehad. Eerst trekte mijn buik helemaal samen en daarna had ik pijn onder in mijn buik .. Daarna liep het naar mijn rug en had om de 2 minuten ongelooflijke pijn.
Was erg bang dat het uit zou lopen op een bevalling. Kon wel huilen zoveel pijn had ik. Ik heb verder ook niet zoveel gedaan thuis. Alleen maar gezeten en gezeten en gezeten :).

Ik wil de verloskundige ook niet bellen, straks denkt ze dat ik me aanstel .. maar als het vandaag weer gebeurd ga ik haar zeker bellen.

Zijn dit rugweeen? En is dit normaal met 28 weken? Pff :(
 
hoi zou toch even de vk bellen hoor. het kunnen best wel oefenweeen zijn geweest het hoeft niet gelijk iets te betekenen maar dan heb je wel meer rust als je haar gebeld hebt, sterkte
 
hey!

ik zou ook even de vk bellen hoor meid! Tegen mij werd er gezegd: we hebben liever dat je 10 keer te vaak belt dan 1 keer te weinig! En je moet gewoon zo denken: ze moeten toch wel werken ;) maarre aangezien jij uit de kets komt he, welke vk heb je?

Liefs!
 
Ik ga in de middag maar eens bellen dan.
Praktijk '' De bollebuik '' waarschijnlijk heb jij die ook haha. By the way, der is daar een iets oudere korte vrouw die ik TOTAAL niet mag, zij is zo koud en zo, ja hoe zal ik het zeggen .. erg serieus
 
jep heb ook bij de bolle buik onder controle gestaan... die vrouw, ik weet volgens mij al wie je bedoelt ;) zij doet ook de echo's geloof ik? niet mijn vriendin haha maar hoe is het nu?

(K)
 
zo dat klinkt wel serieus,ik zou ook de vk bellen het kan zo zijn dat je al bezig bent maar het kan eventueel ook een nierbekontsteking zijn heb ik in mijn 1 ste zwangerschap ook gehad .succes
 
Esje, laat je alsjeblieft niet tegenhouden door een VK die sociaal gedrag niet mee heeft gekregen tijdens haar studie!!! Het gaat om jou en je kindje, daar moet jij mee verder straks, haar zie je dan niet meer.....
Beter 10x teveel als 1x te weinig zoals al werd gezegd en dat is echt zo hoor!!
Succes meid, hou je ons op de hoogte?
 
Terug
Bovenaan