28 weken en rugweeen?

Ik heb gebeld en ze zei dat het kwam door dat ik te veel deed. LEUK ! niet dus, want ik doe niks, ik kan niks meer doen.
Maandag heb ik een afspraak staan, een echo en een controle. Dus tot dan moest het over zijn. Moest plat liggen en als het dat niet over is gaan ze verder kijken.

Morgen ga ik urine inleveren bij de huisarts en dan terugbellen naar de VK als ik iets heb wat niet klopt.

@ lovertjuh, ja zij doet idd de echo's haha, mijn man was de vorige keer mee en we hadden een afspraak staan bij haar. Manlief zei tegen me naderhand, zo! 't Lijkt wel net alsof we bij de gemeente zijn geweest, ze is zo officieel BAH. Ik hoop dan ook zoooooooooo erg dat zij er niet bij is met de bevalling.

@ Arentmaas en Cinderella33, Ik waardeer het heel erg dat jullie zo erg meedenken! SUPER AARDIG VAN JULLIE! Ik laat jullie morgen nog weten :).

Groetjes van ons.
 
Uiteraard denk ik met je mee... het is allemaal al spannend genoeg toch? Beetje steun en meedenken is het minste wat ik kan doen. Ben ook echt oprecht benieuwd wat er uit de urine komt. Verder nu ook echt je rust pakken (voor zover het nog meer kan als je al deed) Ik weet hoe frustrerend het is al ze zeggen nog rustiger aan doen als je al voor gevoel niets doet.
Vind het wel echt waardeloos dat zulke mensen in de zorg werken zeg!!! Je hebt toch juist iemand nodig die met je meeleeft en je een prettig gevoel geeft. Het is niet zo dat zwanger zijn en bevallen een alledaags iets is.

Meid hoop echt dat het allemaal in orde is en het gauw over is!!! Maar denk maar zo, het gaat om jou en je kindje en wat de rest vind of zegt is niet belangrijk.
 
o oke, hopen dat het weg blijft! en ben wel benieuwd naar de uistlag van je urine! maarre mijn man had ook al geen hoge pet van dat vrouwtje op ;) lag het dus toch niet aan ons......
 
Vind het erg dom om zo te praten over een VK die je gezamelijk kent op een forum. Dat doe je toch niet? Doe het dan per mail...
De praktijk wordt zelfs genoemd, je kunt iemand daar mooi mee naar de filistijnen helpen!
Ik snap dat niet!
Anyway: succes er mee
 
Terug
Bovenaan