<p>Hi dames, inmiddels ben ik 28 weken zwanger van mijn eerste kindje. Een aantal weken geleden zag ik een beginnend striae streepje, maar inmiddels zijn het er een stuk of 10 en er lijkt geen einde aan te komen ?. Smeren doe ik al maanden minimaal 3 keer per dag, drink voldoende water, heb zelfs extra collageen geslikt omdat dit het zou kunnen voorkomen, maar niets is minder waar. Nu wist ik wel dat ik er gevoelig voor ben omdat ik het ook uit mijn puberteit heb op benen, heupen en zijkant buik. Maar hier ben je je zo ontzettend bewust van. Het zit (tot nu toe) allemaal onder mijn navel en t is niet felrood, maar ik vrees het ergste aangezien mijn buik nog niet enorm is. Ondanks dat ik weet dat het voor een goed doel is, voel ik me zo ontzettend verminkt. Ik check meerdere keren per dag hoe het eruit ziet. Wat wil ik met deze post? Ik hoop dat er vrouwen zijn die dit ook hebben meegemaakt en waarbij het uiteindelijk is meegevallen (al vrees ik van niet haha). Of tips? Ondanks dat ik denk ik alle soorten crème en olie al in huis heb en gebruik...</p><p> </p><p>Help!</p>