2besure ovulatie positief(?) Clearblue negatief.

<p>Iemand hier ervaring mee? De control Line bij 2besure is bijna net zo rood als de testlijn. Maar toch geeft de clearblue ovulatie geen smilie, zelfs geen knipperende smilie. </p>
 
Herkenbaar! Ik was onder behandeling van de fertiliteitsarts, hij gaf dan aan over +\-4 dagen komt je eisprong dus ga ovulatietesten doen om te kijken wanneer. Met action testen zat ik altijd goed, die van clear blue nooit! 
 
Je test van 2BeSure is nog negatief. De teststreep moet minstens zo duidelijk zijn als ze controlestreep. Pas dan is de test positief. Misschien heb je gewoon  nog meer tijd nodig
 
Heb je de extra gevoelige van 2besure? Ik had de gewone en op de dag dat die positief was, was mn test van clearbleu dat ook. Zou nog even doorgaan met testen en deze dagen ook alvast seks hebben met je partner. 
 
We hebben de extra gevoelige testen inderdaad! 
We hebben het idee dat de lijnen allebei even rood zijn, maar hebben dit nog niet eerder zo meegemaakt dat de cb niks aangeeft. We testen altijd met 2besure en laatste twee a drie dagen extra met cb. 
Nu alvast vrijen wordt lastig aangezien we een vrouwen koppel zijn haha, sorry moest er een beetje om grinniken toen ik het las! 
@daniejelle, dus CB gaf bij jou altijd negatief aan en die van de action positief als ik het goed begrijp? Dat is ook raar eigenlijk toch? 
 
[quote quote=10314777]Nu alvast vrijen wordt lastig aangezien we een vrouwen koppel zijn haha, sorry moest er een beetje om grinniken toen ik het las[/quote]
Oh haha sorry ? Succes in ieder geval! 
 
 
Heel raar inderdaad.. ik heb in de 1,5 jaar tijd dat we onder behandeling waren en dus zeker wist dat mn eisprong eraan kwam 1x een smiley gehad met cb. Met action testen nooit n probleem gehad! 
 
Dat is echt heel vreemd! Misschien zijn die van de action nog gevoeliger? 
We zaten te denken dat het misschien komt omdat mijn vriendin nachtdiensten heeft gehad, zou dat de boel in de war kunnen gooien? 
@rozewolkje geeft niet haha! Geen sorry, dat kan je niet weten toch :) we moesten er een beetje om lachen en zeiden meteen 'lets go!' haha
 
Terug
Bovenaan