2besure ovulatie positief(?) Clearblue negatief.

Wij zijn al een dik jaar bezig. Met kruidvat ovulatietesten en sensitest altijd zeer duidelijk positieve knaltesten. Met CB nog nooit positief getest!
 
Dat is heel gek! We hadden het nog nooit eerder meegemaakt met CB, gisteren dan wel een knipperende smiley, we gaan er vanuit dat hij vandaag vast is aangezien 2besure zo duidelijk was. Merk dat ik dan eerder wil varen op 2besure dan CB, zo lastig dit. 
En anders halen we voor de volgende ronde sensitest, ik lees daar nu steeds meer positieve verhalen over. 
Een jaar, jeetje Charlotte! Ik hoop zo dat het jullie gauw gegund is! 
 
Ok, een update vanuit hier.. we hebben nu al 5 dagen achtereen een knipperende smilie! We zijn nu helemaal in de bonen! De 2besure test is inmiddels weer veel lichter qua uitslag! Merk dat ik heel erg twijfel aan de CB nu of die testen wel goed zijn? Of kan het zijn dat er überhaupt geen eisprong gaat plaats vinden? 
 
Ik gebruik beide, action altijd duidelijke streep en clearblue ook altijd een smiley op vruchtbare dag, wanneer niet vruchtbaar en na lh piek een rondje en geen smiley meer. Ik wil niet anders dan clearblue meer als ovulatietest.
nu afwachten drie dagen overtijd
 
Ik heb altijd action/Clear blue. Wel die met de vaste smiley. Die andere met knipperende lijkt me zo onduidelijk.... 
nooit problemen en altijd wel ergens een smiley.
 
Spannend gebruiker! Ik duim voor je! 
We hebben de afgelopen maanden ook altijd die van CB gehad en nooit problemen. Ergens denk ik dan dat deze dan niet helemaal goed is of dat er een fout in de test zit? We gaan nu maar uit van de 2besure dat die positief was, en gelukkig konden we vorig weekend naar de donor. Maar merk dat ik er toch over blijf malen. Ook omdat in de bijsluiter van CB staat dat als je 5 tot 9 dagen een knipperende smiley hebt dat je dan kan stoppen met testen en het volgende maand weer moet proberen.. Dat klinkt in mijn oren dan niet heel erg positief? 
 
 
Terug
Bovenaan