2de echo gehad :-)

Lieve meiden,

Vanochtend de 2de echo gehad en wat zijn wij gezegend......de 2 ukkies doen het goed! Ze zijn flink gegroeit, bijna 4x zo groot en de hartjes kloppen heel mooi! Ook zit er nu een goed vlies tussen beide kindjes ook al zitten ze in 1 vruchtzak, dit was voor de arts heel belangrijk!

We hebben weer mooie echo foto's en zijn helemaal gelukkig! We gaan nu een overstap maken naar een ander ziekenhuis (ga straks bellen) en dan weten we een datum voor de termijn echo en de nekplooimetingen. Onze dag kan niet meer stuk en voor ons zit het nu helemaal goed!

Ohja....ook nog even besproken met de arts, dat ik me zoooo beroerd voel. Tsja....zegt ze.....dat is ook niet zo vreemd want jij maakt een dubbele hoeveelheid hcg hormoon aan! Nou, dat is dan ook weer duidelijk.

Liefs Lynn.

hey lynn!!!!

wat fijn..en wat goed om dat te horen :)

ik hoop echt dat die beroerdheid snel over zal gaan bij je :)... genieten doe je nu natuurlijk ook al...maar wanneer de beroerdheid over is...zal dat nog een keer zo fijn zijn :)

xxx

Lynn wat een fantastisch nieuws zeg!!! Het is jullie zo gegund!

Ik wens je een hele goede verdere zwangerschap en geniet van dit goede nieuws.

Groetjes Beauty

Hoi Lynn,

Wat een fantastisch nieuws voor jou en je ( heel erg leuk betrokken ;-)) man!!

Geniet van deze mooie dag! Hebben jullie je familie en vrienden al ingelicht? Of gaan jullie dat nu doen?

Nogmaals super!

xxx

Hey Lynn,

wat een fantastich nieuws voor jullie! Lijkt mij echt zo mooi om een echo te zien met de twee ukkies.
de klachten worden hopelijk wel minder voor je en je weet waarvoor je het doet.

Geniet ervan

liefs diaan

Terug
Bovenaan