2de echo gehad :-)

hey Lynn

Ik dacht ik kom eens kijken hoe het met je gaat en wat lees ik nu? een tweeling?? wat super zeg! En wat fijn dat het goed gaat met de ukjes. Geniet lekker van je zwangerschap. Hoeveel weken ben je nu?

groetjes Silvia

Hey lieve meiden,

Hartstikke bedankt voor alle lieve reacties! Ik hoop ook echt dat ik me gauw beter voel maar ja....ik weet (wist ik al) waardoor het komt! ;-)

@alle meiden vh -zwanger-worden-forum: wat zijn jullie toch schatten, dat jullie ook hier even spieken en reageren. Ik hoop zoooo dat jullie gauw mogen volgen! Hoe gek het ook klinkt, ik mis jullie best. Toch heel lang lief en leed met elkaar gedeeld.

@Silvia: ik zit nu in m'n 10de week. Mijn uitgerekende datum staat officieel op 02-12-12 maar bij tweelingen houden ze 37 weken aan dus dat zou (uit m'n hoofd) 10-11-12 worden......Hoe gaat het met jou meid?

Liefs Lynn.

Met mij gaat het wel goed, helaas nog geen zwangerschap, maar we klussen gewoon door.. ben de tel kwijtgeraakt voor welke ronde we zetten. maar het komt vast een keer goed whahaha.
Ben echt super blij voor je. het lange wachten wordt dubbel beloond. hihihi.

Ik kom af en toe even spieken hoe het met je gaat.

groetjes Silvia

Hoi lynn

Leuk leuk fijn dat alles goed gaat meid

Met mij ook en de kleine whahahaha
Leuk hè z'n echo ik heb die van mij van daag gehad en ja ik moet ook alles in werking gaan zetten ook voor die plooimeteing nou hou Henin de gaten en lekekr rustig aan doen hè kuffies Marie ;)

Terug
Bovenaan