2de en 3de keer mama

Ja leuk. Ik kan van hun begrijpen dat ze onzeker worden van al die verhalen van ons, maar om bepaalde dingen hebben wij ook niet gevraagd.

Ik wordt in iedergeval voor de derde keer mama. Ben nu 7 weken zwanger van de derde. Het wordt allemaal erg spannend. De eerste is geboren met 34 weken omdat ik HELLP had, hij is geboren met een keizersnee. De tweede is geboren met 42 weken, ook een spoedkeizersnee. Ze is alleen 5 dagen later overleden. Nu nog geen jaar later ben ik dus in verwachting van de derde en ook dit zal een keizersnee worden.

Het is niet zo dat het er allemaal makkelijker op wordt, want het verdriet zit in me en dat zal er ook nooit meer uit gaan. En ik ben ook echt zwanger van de derde en het wordt echt niet nog een keer een "tweede".

Groetjes Claudia, mama van Dion en Senne*

Nou dan hoor ik hier ook bij. Ik ben ook zwanger van de derde!
Ik heb een zoon van ruim 3,5 en een dochter van bijna 2 jaar.
Ik ben vandaag 10 weken en 4 dagen zwanger. Vorige week hebben we de termijnecho gehad en die was op de dag nauwkeurig en zag er goed uit. We hebben dus iedereen in onze omgeving gelijk verteld dat we ons derde kindje verwachten... ik kon ook niet veel langer mijn buik inhouden! Dat is het enige nadeel van de derde zwangerschap!

Geniet ze allemaal!

Ook ik ben in verwachting van de 3e!
Na 2 gezonde dochters van 2,5 en 8 maanden ben ik nu 10 weken in verwachting.
het blijft toch spannend he!
Onze dochter van 2,5 vind het helemaal geweldig en wil nog een zusje!
de optie broertje lijkt haar niets... ze zegt gewoon vol overtuiging dat mama een meisje krijgt! dit zei ze ook al bij dr zusje en daar had ze gelijk mee..
we zullen zien!

Ik ben dus ook ik verwachting van de 3e! Mijn zoon (geboren met een ks) wordt 19 april 4 jaar en mijn dochter (normale bevalling) is nu 19 maanden ( ze is van 6 aug 2006)

Oh trouwens mijn zoon heeft zelf gehoord dat ik zwanger ben. We dachten we houden het nog ff verborgen en ach wat heeft hij nou door. Maar blijkt dat hij het wel door heeft gehad door al die felicitaties. Volgens hem zijn het er 2 een jongen en een meisje ( net als in zijn dora boekje hihi)

Wat grappig, jullie zijn allemaal zwanger van de derde. Wij verwachten ons 2e kindje. Ben vooralsnog 9 oktober uitgerekend en onze zoon wordt 5 oktober 2 jaar. Haha, dat wordt dus een drukke week. Dean is 8 dagen na de uitgerekende datum geboren, dus wellicht dat deze ook wat langer blijft zitten. Ik had wel een "normale"  bevalling van 47 uur. Hopelijk gaat het deze keer iets sneller.

Groetjes,
Nelly

Terug
Bovenaan