2de en 3de keer mama

Wat leuk om te lezen dat er zoveel moeders voor een derde gaan! Ik ben zelf 10 weken en 4 dagen zwanger, ook van ons derde kindje! Was even spannend na een bloeding maar alles bleek goed te zijn bij de gyn! En meteen een eerste foto mee naar huis!
Niels (6) en Sophie (3,5) vinden het erg leuk om straks te tutten met de baby! alhoewel ze een hondje ook wel leuk hadden gevonden.. hahaha!
Ik ben op 6 oktober uitgerekend, maar tot nu toe heb ik de datum nooit gehaald! (2 en 3 weken eerder bevallen!)

groetjes en gezondheid van Ilonka!

Hoi Lilian,

Dat is leuk, mijn zoon zegt precies hetzelfde!!!
Hij zegt steeds dat hij een broertje en een zusje krijgt.
Gelukkig zagen we op de echo echt maar 1 klein mensje... ik bedoel, ik vind kinderen heerlijk. Maar eerlijk gezegd zou ik het verschil van 2 kinderen nu naar ineens 4 kinderen wel een beetje groot!

Groetjes, Michele

Hallo allemaal!

Inderdaad veel voor het derde kindje zeg! Ik ben Jolanda en zwanger van ons tweede kindje en misschien ook van de derde....Ik ben zwanger door IVF en er zijn 2 embryo's teruggeplaatst. Aanstaande dinsdag krijgen we de echo, dan zijn we bijna 10 weken.  We gaan er niet van uit maar het zou kunnen dat er 2 kindjes zijn! Laten we eerst maar eens hopen dat alles goed is. Ons zoontje is nu 3.5, bij hem hebben we het nog met KIE gered. Maar nu na 8 behandelingen toch overgestapt op IVF en meteen de eerste keer raak! Super! Heel onzeker zoals veel van ons, er speelt ook mee dat we 2x een miskraam hebben gehad. Maar we proberen er van uit te gaan dat het goed zit.

Groetjes, Jolanda

Hallo dames
wat leuk om te horen dat er zoveel mensen voor dit topic zijn dan zal ik ook even mij voorstellen ik ben tamara en ben zwanger van de 2de heb een miskraam tussen de eerste en de tweede in gehad.
Julia is nu 15 maanden oud en ze me een dametje hoor ze weet precies wat ze wil en hoe ze het wil.
Dus dat word nog wat voor haar broertje of zusje.

Claudia ik wil tegen je zeggen dat ik het heel erg voor je vind dat je je kindje na 5 dagen hebt verloren en dit is inderdaad je derde kindje. Het zal best moeillijk zijn soms in deze zwangerschap om terug te denken aan die tijd, ik hoop dat je kracht put uit je gezinnetje.

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan