2de kindje en duo wagen maar wat hoe en welke!!!!

Ik heb geen ervaring van mn eigen kinderen de oudste was bijna 3 toen dr broertje werd geboren en nu zijn we al weer 4 jaar verder.
Wel op het kdv ervaring en daar slechte ervaring gehad met het merk Graco, hebben er twee gehad, en bij beide liepen de wielen er gewoon vanaf!
Erg lastig als je nog een stuk terug moeten lopen....

Nynke:
Het is een stoeltje die je klempt op je wagenbak, je zet de kleine erop en maakt hem/haar vast met de riempjes die eraan vast zitten.
Als je op mp stoeltje en kinderwagen als zoektitel invoerd krijg je er al een aantal.
Ze kosten bijna niks en ze zijn echt handig.
Ik weet alleen niet of ze op elke kinderwagenn passen.

Iedereen bedankt voor de reacties!!!
Ben er nog niet helemaal uit want heb ook aantal wagens gezien die naast elkaar zitten maar niet zo breed zijn.... zo stoeltje klinkt ook erg makelijk maar ja wat als de grote meneer dan in slaap valt lijkt me ook niet wat in zo stoel en ja buikdrager is niet helemaal mijn ding maar in iedergeval allemaal bedankt tot nu toe...Denk dat ik maar is in de winkels ga kijken en proberen en dan gewoon op mp ga zoeken. Ach we hebben nog even de tijd gelukkig!!!

Hoi Bianca,
Op de website van babywalz vind je verschillende soorten duowagens: http://www.baby-walz.nl/Op-pad/Kinderwagens/Tandemwagens/group/55323/L/3/duowagen.g55323.0.html. Als ons tweede kindje geboren wordt is de oudste al 3,5. Wij hebben er geen nodig, maar ik denk dat ik wel zo'n plankje (kiddyboard?) ga aanschaffen.

Terug
Bovenaan