2de kindje weer te vroeg?

<p>Hallo Dames,</p><p>Ik vroeg me af of er dames zijn met ervaringen dat de tweede weer te vroeg kwam of juist niet. Ik heb bij mijn zoontje zonder oorzaak mijn vliezen met 36+1 gebroken en 36+4 bevallen.. En nu ben ik heel benieuwd wat andere ervaren? 2 gynaecologen hebben gezegd dat het nu ook te vroeg komt maar één week later wss... Hopelijk 37 weken.. Ben nu 34... </p>

Ligt er maar zeer aan. Bij mij braken mijn vliezen met 35 weken. Puur pech zei de gynaecoloog. Ze zeiden bij mij juist dat er geen enkele reden was om aan te nemen dat dit bij een tweede ook zou gebeuren of dat een tweede ook te vroeg zou zijn. Ik ben nu 40+1 en heb ook nog totaal niet het idee dat deze haast heeft. Wel irritant ergens omdat ik er zelf wel steeds rekening mee bleef houden en het wachten nu extra lang duurt

Geen ervaring gelukkig, maar ik weet wel dat kindjes vanaf 37 weken op tijd zijn en je zelfs thuis zou kunnen bevallen. Hoe kunnen de gynaecologen nu al zeggen dat je met 37 weken gaat bevallen? Zijn er complicaties? Zet hem op nog even!

Goh, hebben ze een glazen bol ofzo? Dat weet je toch helemaal niet?
Gewoon rustig afwachten. Wie weet blijft dit kindje wel zitten tot 41 weken.. En dat  worden dan 4 lange laatste weken als je het al verwacht met 37..

1e met 34 weken, 2e met 39. Kunnen ze echt niet voorspellen wanneer de baby komt. Mij werd wel gezegd dat elke week extra mooi meegenomen was. Maar dat het ook 41+ kon worden. 
Succes!

Ja ze zeiden het niet zeker te weten natuurlijk maar goede kans. Geen reden genoemd gewoon omdat mijn zoontje vroeger was heb ik meer kans en ze het wss vaker zien ofzo...
@BenB was een tweeling toch? Dat scheelt natuurlijk wel want die komen vaak te vroeg maar wel heel vroeg zeg!! Gaat hopelijk gewoon goed? 
@Liesle dankjewel voor je antwoord dat stelt wel heel erg gerust! Nog heel veel succes het kan echt elk moment gebeuren en dan weet ik nu dat deze dus wel gewoon ook tot 40 weken kan zitten blijkbaar haha..
@Juble wat een verschil zeg! Dankjewel

1ste kwam met 34 weken.er is mij ook. Ze wisten niet waarom..
In het ziekenhuis hebben ze gezegd dat deze ook te vroeg kan komen. Zo heeft de verloskundige mij ook medicatie hiervoor geadviseerd (een hormoon pil) ik heb dit geweigerd. Ik ben benieuwd wat de natuur gaat doen en hoop op het beste.
Het heeft mij natuurlijk wel mega onzeker gemaakt. Het vertrouwen in mijn lichaam. 

Terug
Bovenaan