[quote quote=10362775]Ja ze zeiden het niet zeker te weten natuurlijk maar goede kans. Geen reden genoemd gewoon omdat mijn zoontje vroeger was heb ik meer kans en ze het wss vaker zien ofzo… @BenB was een tweeling toch? Dat scheelt natuurlijk wel want die komen vaak te vroeg maar wel heel vroeg zeg!! Gaat hopelijk gewoon goed? @Liesle dankjewel voor je antwoord dat stelt wel heel erg gerust! Nog heel veel succes het kan echt elk moment gebeuren en dan weet ik nu dat deze dus wel gewoon ook tot 40 weken kan zitten blijkbaar haha.. @Juble wat een verschil zeg! Dankjewel[/quote]
Ja, dat was een tweeling. En nee, dat gaat niet goed. Met bijna 21 weken is er geen overlevingskans. Daarbij komen (gelukkig) lang niet alle tweelingen te vroeg. Inmiddels dus wel een levende dochter ? Ik werd wel extra in de gaten gehouden en ik mocht tijdens de tweede zwangerschap kiezen voor progesteron en/of cerclage. Niet gedaan. Mijn lichaam kon het deze keer prima zelf. Bij een volgende zwangerschap zal ik weer goed in de gaten gehouden worden
Ja, dat was een tweeling. En nee, dat gaat niet goed. Met bijna 21 weken is er geen overlevingskans. Daarbij komen (gelukkig) lang niet alle tweelingen te vroeg. Inmiddels dus wel een levende dochter ? Ik werd wel extra in de gaten gehouden en ik mocht tijdens de tweede zwangerschap kiezen voor progesteron en/of cerclage. Niet gedaan. Mijn lichaam kon het deze keer prima zelf. Bij een volgende zwangerschap zal ik weer goed in de gaten gehouden worden