2de MA: curretage met plaatselijke verdoving?

Hallo allemaal,
gelijk maar met de deur in huis: helaas ben ik er gisteren (week 11) achter gekomen dat het vruchtje niet
meer leeft.

In juli heb ik dit ook al meegemaakt en eerst Cytotec gebruikt: wat een horror. Pas na 4 weken bloedingen en controles werd er eindelijk gecurreteerd. Ik koos toen een ruggenprik.

Nu moet ik dus weer.. :( ik zie enorm op tegen dat hele gedoe weer met infuus en opname. Ook wil ik hier niet weer lang mee lopen. Ze hebben me aangeboden te curreteren onder plaatselijke verdoving, dat ze dus alleen de baarmoedermond verdoven. Dan kan ik morgen al terecht...

Mijn vraag: heeft iemand hier ervaring mee en hoe voelde het? Was de pijn heel erg heftig tijdens de ingreep of viel het mee met de pijnstillers (zoals menstruatiekrampen)?
 
Hoi,
 
Ik heb hier geen ervaring mee, maar wil je toch graag heel veel sterkte toe wensen. Want dit is niet niks wat je opnieuw moet mee maken binnen een korte tijd!
 
Sterkte
 
Hoi, 
Mijn moeder heeft dit vroeger gehad. Toen ik mijn miskraam kreeg zei ze dat ik dat absoluut niet mocht doen. Dit heeft zo ongelofelijk veel pijn gedaan dat ze het zo weer voor zich kon halen. Zelfs mijn vader wist nog hoe mijn moeder er toen aan toe was. Het is natuurlijk al een aantal jaren geleden maar een verdoving in je baarmoedermond...dat lijkt me toch gigantisch pijnlijk! 
Ik heb zelf mijn curretage onder algehele narcose gehad, dit zou ik je zeker aanraden. 2 uur voor de behandeling in het ziekehuis. 1.5 uur erna weer naar huis.
Heel veel sterkte!
 
Groetjes 
 
Heej, 
wat omzettend klote zeg voor de 2de x een curretage. 
Ik heb begin okt een curretage gehad onder algehele narcose dit is mij 100% meegevallen. Om 1 was ik in het ziekenhuis om 3 uur de operatie en om 5 uur stond ik weer buiten. 
Internist had met mij ook van te voren de opties doorgesproken van algehele narcose of plaatselijke verdoving en die zei dat laatste moet je heel snel vergeten want dat is helemaal niks.