2e baby

Hoihoi,

Ik heb altijd gezegd geeeeeen kinderen tot je iets ouder wordt en iedereen ziet met een baby en dan toch moeder gevoelens krijgt dus ik wilde ook een baby toen zei ik tijdens de zwangerschap het blijft er maar bij 1 en omdat meneertje ook last van koemelk allergie had wat pas na een aantal maanden bekend was en plus minus 17 uur aan het huilen was per dag. Kom ik gisteren bij me schoonmoeder en die kan de maxi cosi verkopen als  meneertje eruit gegroeit is maaaaaar nu weet ik het niet zeker misschien wil ik nog wel een tweede ben ik de enige met zulke gevoelens of zijn er nog meer?

Groetjes,

Bianca

Nee joh, zeker niet! Wat heb je tegen je moeder gezegd? Ik loop ook met zo'n gevoelens rond. Nog een keer die bevalling.. en de zwangerschap.... dikke buik.. moet er eigenlijk niet aan denken. Maar nog zo'n prinsje of prinsesje erbij. Ik wil het! Zucht moeilijk he? Hoe denkt je partner erover?

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Ik weet het niet wat me vriend er van vindt ik moet het er nog met hem over hebben. Maar het lijkt me ook leuker voor me zoontje nog een zusje of broertje voor later als ze ouder zijn en ik er niet meer ben en me vriend alleen is ook maar zo alleen.
En wil jou partner nog een kindje?

Groetjes,

Bianca

Ik ben er ook nog niet echt uit hoor. Ik heb ook altijd geroepen ik wil er maar 1. Maar het is zo'n schatje en moedergevoelens zijn niet te beschrijven. Je weet pas wat het is als je er een hebt. Voorlopig hou ik het bij deze ene maar over een paar jaar misschien toch een tweede erbij? Ik ben alleen wel al 34 dus over een paar jaar zal niet zo heel ver weg meer zijn.

Mijn man maakt het niet uit. HIj is heel tevreden met Lukas maar als ik er graag nog een bij wil dan vind hij dat ook super.

Moeilijk he!

Hoezo vreemd?
Wacht lekker af tot je zeker bent van je zaak voordat je alles verkoopt.

Wij willen rond oktober ook weer eens rustig aan beginnen. Het is hoe dan ook altijd weer afwachten of het "zo mag zijn"..

Esmé mv Kay

Erg herkenbaar allemaal, ik heb altijd gezegt dat ik niet wilde trouwen, geen kinderen.
Nu ben ik al weer 5 jaar getrouwd met Danny en hebben we 2 lieve meisjes.
Zo zie je maar, laat alles gewoon lekker gebeuren en denk er maar niet te veel over na.
Als je voor een tweede wilt gaan gaat het vanzelf wel weer kriebelen, wel handig als je partner er dan ook aan toe is.
En zoals hierboven ook al staat, het is toch altijd weer afwachten of het zo mag zijn.
groetjes Danielle.
ps.die maxi-cosi kun je altijd nog wel een keer verkopen.

hoi Bianca!
Wij willen er 4. We hebben er al twee. Ik wilde even reageren omdat je zei dat door de koemelk allergie je een beetje huiverig bent/was voor een tweede en ik weet zo goed wat je bedoelt! Milo was een huilbaby en dat heeft bij ons (vooral bij mijn man) voor een klein trauma gezorgd. We willen zeker meer kinderen als ons dat gegunt is, maar de komende jaren nog niet. Wel wil ik even zeggen dat elk kind helemaal anders is, dat zie ik nu aan die twee kleintjes van mij. Dus het kan zo maar zijn dat de 3e weer amper huilt..
Persoonlijk snap ik het nooit zo goed als mensen 1 kind hebben en er niet nog 1 bij willen. Ik zie nu al, ondanks dat Lior nog maar 20 maanden is, dat het zo vreselijk gezellig is! Alleen is ook maar zo alleen voor kinderen. Natuurlijk heb ik respect voor gezinnen met 1 kind maar ik heb het gevoel dat mijn gezin nog niet compleet is.
Ik ben het helemaal eens met de reacties voor mij; kijk gewoon hoe het gaat, als je er samen aan toe bent kun je er altijd voor gaan!
liefs Stephanie

Terug
Bovenaan