2e keer bevallen...

ik ben nu zwanger van nr 4,
1e had ik een bevalling van 6 uur, veel ween voornl rugweeen. 1 uur geperst.3750 gram,51 cm
2e bevalling van 3,5 uur. 10 a 15 min geperst. ook alleen rugweeen 4250 gram, 56 cm
3e bevalling van 4,5 uur. weinig ween, rotte persween gehad. wel alleen rugweeen ook.10 min geperst. 4910, 57 cm
maar wel alledrie moeilijke schouderontwikkeling waardoor de laatste bevalling een crime was en ook langer duurde als nodig was..

Ik heb 3 kids en inderdaad over de 1e het langst gedaan.

1e bevalling Ongeveer 5 uur (niet al te pijnlijke voorweeën) 2 uur een weeenstorm en 5 min persen.3985gram
2e bevalling 1 uur heftige weeen (wel met pauze ertussen) 1 perswee 4060 gramm
3e bevalling 15min weeën (denk 4 pijnlijke weeen gehad) 1 perswee 4610gramm

elke bevalling ging bij mij dus sneller,makkelijker. en minder pijnlijk dus dit wens ik iedereen toe! hahaha
Succes dames met de bevalling, ik denk zeker dat als je je niet druk maakt en probeert rustig te blijven je een stuk minder pijn zult hebben en dat de bevalling ook vlotter zou verlopen.

Groetjes Anne

mamaanne! ik wil jouw bevallingen

ik had 12 uur gewone voorween dan 24 uur pijnlijke voorweeen elke 5 min en daarna 9 uur de bevalling met grotendeels geen weeen wat ook een probleem is
wat klinkt 15minuten dan heeeeeerlijk

moet zeggen dat al die verhalen dat het steeds sneller gaat mij wel meer moed geeft
daar hoop ik echt op

Bij onze dochter heeft de hele bevalling 12 uur geduurd. Eerst thuis, ging supergoed en snel. Werd om 2 uur wakker en had om 5 uur 5 cm. Helaas gepoept in het vruchtwater dus naar het zkh. Door de rit is de stress erin gekomen en stopte de ontsluiting. De weeën helaas niet. Ik had om 10 uur nog steeds 5 cm en na een ruggeprik, weeënopwekkers en 2 uurtjes geduld was het dan zover. het persen kon beginnen! Dat ging wel erg snel. Een half uurtje en daar was ze dan! Ik heb de hoop dat het deze keer sneller zal gaan omdat we er alles aan gaan doen om stress te voorkomen.

Aan de dames met supersnelle bevallingen...konden jullie het wel aan? En erg last van naweeën? Mijn schoonzus is in 1,5 uur bevallen van de 1e en in 50 min van de 2e en heeft erg veel last gehad.

Ik hoop op een gem bevalling van 6-8 uurtjes maar we zullen zien!

Liefs ciomama

Al mijn bevallingen waren dus erg vlot maar heb nooit last gehad van naweeën (gelukkig) en alleen bij mijn 1e bevalling had ik het na die 2 uur weeenstorm even niet meer, maar wat is persen dan een verademing!! hahahaha.
En bij mijn 3e bevalling heb ik om 17.00 nog chinees gehaald en lekker thuisopgegegeten. Omdat ik zo snel beval moest ik bij het eerste pijntje de VK bellen en zijn we direct naar het ziekenhuis gegaan (woon er 2 min van rijden!) om 19.44 kwam ik binnen en had ik al 7cm ontsluiting (waar ik niks van heb gevoeld) en toen hebben ze snel mijn vliezen gebroken en toen kwamen de echte weeen ja en die doen pijn hahaha maar om 20.00 uur had ik mijn zoontje al in mijn armen dus heb niks geleden en maar 2 hechtingen.

Ik heb gewoon de mazzel dat ik makkelijk en vrijwel pijnloos ontsluit!

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan