2e keer gestript!

waarom wil je niet ingeleid worden? Mij lijkt het nog zo gek niet. Als het bij mij niet door zet, ben ik als het goed is woensdag aan de beurd om ingeleid te worden.

Er zijn een paar maartmoeders ingeleid toch? Hoe was dat?

Ik hoop voor je dat het werkt en dat je dit weekend nog de kleine mag vasthouden.
Heb je nu nog ergens last van of niet?

Miss Ping
Ik wordt hier maandag ingeleid.
En voor mijn gevoel heb ik ook liever een spontane bevalling.
Maar dat heeft bij mij te maken met mijn 1 ste bevalling die ook ingeleid is... en uiteindelijk is mijn placenta losgeraakt.

Bij iedereen verloopt de inleiding weer anders, maar daarom kijk ik er wat minder positief tegenaan.
Ik hoop gewoon dat het maandag snel mag gaan en goed:)

Hoi mamakaat,

Het is nu weer erg rustig. Dacht gisteren dat het eindelijk door ging zetten, maar het zwakte net zo hard weer af! Ik begin het nu wel zat te worden, dus als ik ingeleid moet worden, dan moet dat maar! Dinsdag naar de vk en die heeft als het goed is dan een afspraak voor me gemaakt bij de gyn voor controle. Als het dan ondertussen nog niet gebeurd is, ga ik voor het inleiden, maar voor alsnog hoop ik gewoon lekker thuis te mogen bevallen!!

Succes morgen, maar ik hoop dat je vandaag nog spontaan begint. Ik zal voor je duimen!!

Kan me wel voorstellen dat je het zat begint te worden.
Maar langer als 1,5 week kunnen ze je toch niet meer laten lopen?
En ik hoop dat je nog uitjezelf begint idd en anders wordt je vast dinsdag nog een keer gestript denk ik.

Succes dinsdag bij de vk en ben benieuwd wanneer je afspraak bij de gyn gepland staat.

Ik hoop natuurlijk dat je vandaag of morgen bevalt.

Terug
Bovenaan