2e keer in drie maanden

Hoi Allemaal,

14 december een spontane miskraam gehad. Mijn lichaam heeft zich snel hersteld, volgens cyclus na 31/32 dagen weer gemenstrueerd.
2 febr had ik een positieve eisprongtest en 16 febr een positieve zwangerschapstest. Voorzichtig weer in de wolken. Voelde me goed (beter als toen in dec) helaas is het volgens mij weer goed mis..
Afgelopen zaterdagavond begon het met wat donker bloed verlies. Maar gister en vandaag ook helder rood en veel slijmdraden.

Ga straks naar de huisarts (was nog niet bij de verloskundige geweest). Nu maar even een paar vragen op een rijtje zetten. Mijn hoofd is alleen vol en moe..

Liefs Lisette

he starbucks.....ik heb je wel vaker gezien op deze site. en wij maken elke keer hetzelfde mee. hoe vreselijk!
ik leef ontzettend met je mee. ook bij mij grote onzekerheid...lees oktober mama's....waarom nou toch?
ik mag eind vd dag ook op echo.

ik hoop zo ontzettend voor je dat alles goed is. deze onzekerheid is killing! en dan ook nog 2x in zo'n korte tijd. je vraagt je echt af waar je dit toch aan verdient....gaat bijna jezelf de schuld geven...
meid....sterkte en super succes.....laat je het weten?

hallo starbucks,

goh eigenlijk niet zo fijn, maar fijn dat iemand hetzelfde probleem heeft! ik heb 25november mijn 1e miskraam gehad en was/ben weer zwanger, 30-1-2011 namelijk alweer een positieve test! alleen heb ik ook sinds zaterdag donker bloedverlies.
gisteren had ik een beetje helder verlies maar goed, je zakt alweer door de grond.
gelukkig had ik al een echo afspraak voor vandaag maar ben benieuwd wat er op het scherm komt...
wil niet alle hoop opgeven maar het ziet er naar mijn gevoel niet goed uit.
weet heel goed hoe jij je nu voelt zeg! sterkte!

Hey Mandylan,

Jij dan ook heel veel sterkte vandaag! Inderdaad niet fijn dat we dit doormaken maar wel prettig om het met anderen te kunnen delen.
Hoop dat het voor jou toch een goed afloop heeft en je straks een goede echo hebt.
Mag ik vragen of jij ook slijmweefsel verliest? of is het "alleen" bloed verlies. Ik had zaterdag nog iets hoop toen het "alleen" iets bruin bloed verlies was maar daar is het niet bij gebleven. Heb nog niet een vruchtzakje kunnen ontdekken (vorige keer wel).
Ook ik wil alle hoop niet opgeven maar denk inderdaad dat het niet goed is..
Veel Sterkte nogmaals.

@Moi 87, heb een berichtje voor je geplaatst bij okt mama's. Maar nogmaals heel veel sterkte!

Liefs Lisette

volgens mij heb ik geen weefsel verlies, had bij mijn vorige miskraam alles geprobeerd op te vangen maar helaas alleen weefsel geen vruchtje.
dit x heb ik ook alles opgevangen maar het lijkt niet op wat ik de vorige x had, wel stolseltjes.
vrijdagavond had ik een mini beetje bruinslijm, 2 drupjes zeg maar. de volgende ochtend bij het plassen 2 bruine sliertjes slijm, de rest van de dag viel het wel mee (geen krampen of iets) en de nacht van za/zo een heel maandverband vol met dik donker bloed met af en toe rood (als het rekte). daar werd ik niet echt blij van uiterraard. zondag nog een beetje rood slijm gehad maar geen stolsels/weefsel of iets.durf nu niet meer te kijken... wacht het wel af. hoop dat als het dit keer mis is ik ook het vruchtje vind... vond het de vorige x zo erg dat ik niks gevonden had... dan kan je het toch beter afsluiten lijkt mij. heb er de vorige x een week niet van kunnen slapen, was na 7 maanden eindelijk zwanger!

Mag vanmiddag voor een echo. Dit om te bevestigen of het inderdaad mis is gegaan en of ze evt een lichamelijke oorzaak (in de baarmoeder/eileiders?) kunnen zien.
Als ik wil kunnen we over 2 a 3 weken een afspraak bij een gyn plannen. Dit aangezien het 2x in korte tijd mis is gegaan op het zelfde moment in de zwangerschap.
Ben blij dat de arts mij serieus heeft genomen en mij heeft doorgestuurd. Was een beetje bang dat ik zou horen dat het "gewoon pech is" of dat ik moet "afwachten".

@ Mandylan, dat heb ik ook. Wil graag het vruchtje zien om het af te sluiten. De vorige keer gaf dat mij de bevestiging dat het "goed" was zo.
En dat mijn lichaam het zelf goed heeft "schoongemaakt". Dat heb ik nu nog niet..

Nogmaals sterkte vandaag meiden. Alle drie een Echo.. pff

Liefs Lisette

nou Lisette, veel succes zo meteen! ik ben om half 3 aan de beurt en word nu toch aardig zenuwachtig! weet niet wat ik moet verwachten... de 1e x ging het met 5,5weken mis en nu zou ik 6/7 weken moeten zijn... nou je leest het vanavond wel hoe het met mij gaat. hoop ook van jou te horen hoe het afloopt.
het ergste is nog voor mij; ik heb een vriendin die nu 8/9 weken zwanger is en iedere week een groeiecho krijgt omdat haar kindje heel klein was bij de geboorte.
zij heeft tegenover haar zwangerschap een houding van;" ben blij dat ik het ben maar komt zo ongelegen!
wilde eerst even rustig verhuizen" maar achja zei is de vorige x ook 9maanden beziggeweest met een miskraam tussen door dus geef de hoop niet op!
hoor je van en hopelijk komt het goed!

Ik heb de miskraam helaas bevestigd gekregen..
Ik hoop voor een betere uitkomst voor jullie meiden!

Wij hebben nu 2 zwangere dames in de vriendengroep. Allebei in verwachting van een tweeling. Weer een andere vriendin heeft in november een missed abortion gehad en heeft het hier nog erggg moeilijk mee. Lastig allemaal he!

Ik zal de komende tijd iets afstand nemen. Even alles een plekje geven.. Ik blijf natuurlijk wel lezen en af en toe reageren hoor! zeker vandaag en de komende dagen voor jullie!

Denk aan jullie!

Terug
Bovenaan