2e keer in drie maanden

Hallo!

Ik was vanmiddag toevallig aan het kijken op verschillende forums en kan je berichtje nog herinneren van dec en nu las ik dit! Denk net zal toch even de comp aanzetten of je al nieuws hebt...en dan dit.. Jeetje dat is toch ook wat!
Geef het inderdaad maar een plekje en als jullie er weer aan toe zijn dan hoop ik dat het een keer goed zal komen en dat je de zwangerchap zal voldragen.
Ik denk aan je!

Groetjes mammavl

Hoi starbucks....

Meid, ik weet hoe je je voelt nu. Althans, ik denk het te weten. Ik had in december een week na jou een miskraam. Vier weken later bleek ik weer zwanger. Weer twee weken later kreeg ik opnieuw een miskraam. Die 2e was bij mij weer op hetzelfde moment, maar toch verliep het anders. Ik heb de eerste keer ook een vruchtje opgevangen. Deze 2e keer heb ik het vruchtje 'gemist'. Ook had ik de eerste keer eerst bloed, toen kramp, de tweede keer precies andersom. Volgens mijn gyneacoloog kon dat heel goed. Iedere zwangerschap is anders en ook iedere miskraam schijnt anders te zijn. Lichamelijk was ik er weer vrij snel bovenop, maar mentaal gezien was de klap bij mij de tweede keer heftiger. Volgens onze gyn. is et echter domme pech. Pas als je meer dan drie keer een miskraam hebt gehad, dan gaat men voorzichtig kijken of er misschien een verband is. Vooralsnog wil ik je dus een hart onder de riem steken; meid.....nu is het enorm K*T, maar ga er vanuit dat driemaal scheepsrecht is! Blijf erover praten en probeer er zo nuchter mogelijk mee om te gaan.
Je kunt zwanger worden en dat is al een hele mooie geruststelling, toch?!

Ik wil jou, maar ook je partner!, heel veel sterkte wensen in de verwerking hiervan!

Liefs

hoi starbucks....ik lees je berichtje...wat kan het leven raar zijn....vind het heel erg voor je. wel goed dat je op onderzoek kan komen, misschien dat het je wat meer duidelijkheid kan geven.
ik wens je het allerbeste de komende tijd....en neem ook de tijd!!! echt!!!!

liefs moi

nou bij mij ook geen goed nieuws,
baarmoeder was al zo goed als leeg...
de vorige keer had ik gelukkig gelijk geen "ik ben zwanger" gevoel meer.
nu blijf ik m'n borsten voelen en alle kwaaltjes... word daar nog verdrietiger van...hopelijk de 3de x, de laatste keer en kan ik alsnog een kindje welkom heten...
veel succes voor iedereen die het moeilijk heeft, een miskraam is helaas niet te voorkomen...

Nee toch, jij ook.. Wat een k*tdag vandaag!
Herken je verhaal van de verschijnselen/kwaaltjes, had dat de vorige keer ook niet.

Het bloeden is bijna gestopt en merk dat mede dankzij vanmiddag ik weer rust in mijn hoofd krijg. Probeer het nu een mooi plekje te geven.

Ik weet niet of jullie van Marco Borsato houden maar hij heeft een paar nummers waar ik op deze momenten naar luister. "vlinder" en "geef het een beetje tijd"
Misschien steunt het jullie ook.

liefs

Hey Louise!

Ik herkende je naam gelijk!
Toen maakten we het zelfde mee en nu lijkt mijn verhaal weer sterk op die van jouwn laatste keer.
Bedankt voor je lieve en bemoedigende woorden. Doet me goed.

Voor jou ook al het goeds en liefs gewenst!

toen ik vanmiddag de echo kreeg zei ze dat m'n baarmoeder al bijna leeg was en er niet veel meer zou komen, maar heb net het vruchtje met zakje gevonden!
vloeide al bijna niet meer en dacht ook echt niet dat ik het nog zou vinden.
ik ben hier (misschien vreemd genoeg voor anderen) heel blij mee, ook omdat ik dit x verder zwanger was dan de vorige keer natuurlijk en nu kan ik het een beter plekje geven. nogmaals veel succes starbucks en hopelijk tot snel op een "ik ben zwanger!" forum! hoop zeker nog wat van je te horen.

hoi

ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie allemaal!
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe en hoop dat het de volgende keer helemaal goed komt! Wel de moed erin houden en niet opgeven!

liefs

Danielle

Terug
Bovenaan