2e keer zwanger...


Hallo mama's!

ik ben even nieuwsgierig:

Hoeveel maanden / jaren na de bevalling van jullie eerste spruit werden jullie zwanger van de tweede?

Onze kleine meid is nu bijna een jaar en wij zeiden altijd tegen elkaar: "We willen zeker drie jaar leeftijdsverschil tussen het 1e en 2e kindje." Maar ik moet eerlijk zeggen: Het begint weer te kriebelen...

Liefs,
Arieke
 
Hoi,

Ja ook wij hebben zoiets van we willen wel weer en aangezien het met de eerste niet zo snel lukte willen we als alles stabiel is er ook weer mee beginnen.

Gr. Aster.
 
Bij mij is het precies tegenovergesteld. Onze Donna is nu 6 maanden en een tweede? Moet er nu nog niet aan denken!!! Vind 1 kindje eigenlijk ook wel prima... maar zeg nooit nooit.

Groetjes!
 
o leuk dit blijf ik wel even volgen.

Wij willen er een jaar of 3 tussen hebben (in hoeverre het natuurlijk te plannen is.)

Nu is ze bijna 10 maanden en vind het nog steeds prima zo als het nu is. Maar toch betrap ik mezelf er op dat ik soms verlangend naar een dikke buik kijk of zo een klein babytje.
maar dan zie ik mijn eigen meisje en weet ik dat het wel ff goed is zo.

Groetjes
 
Mijn zoontje is nu 6 maanden en wij zijn sinds vorige maand ook weer proberen zwanger te worden. Ik hoop dat dit snel gebeurd wat hoe dichter de leeftijden bij elkaar zitten hoe leuker ik het vind voor de kinderen zelf. Mijn man en ik hebben hier allebei goede ervaringen mee.

Groetjes
 
Mijn zoontje is nu 8 maanden en over een maand stop ik met de pil en zien we wel wat er gaat gebeuren.Bij de eerste was het na 4 maanden raak dus best snel en misschien gaat het nu wel langer duren je weet maar nooit.We hebben er ieder geval weer zin in.Groetjes Ingrid.
 
Terug
Bovenaan