2e kindje geboren op verjaardag 1e kindje..

Hallo dames,
Ik hoop deze maand zwanger te zijn,maar dat zou betekenen dat het kindje geboren word rond dezelfde datum als mijn zoontje jarig is.
Vinden jullie dit zielig voor mijn zoontje of juist praktisch??Dubbele verjaardag enzo???
Ik hoor het graag,dikke knuffel van Jane.
 
Twee weken voor en na de uitgerekende datum lijkt me toch een behoorlijke marge. En so what? De exacte geboortedatum lijkt me niet echt een probleem als je een kindje wilt.
 
Mijn bebie is een week later dan mijn eigen vejaardag uitgerekend en een week eerder als die van mijn moeder....

Als 'ie op mijn verjaardag komt vier ik 'm toch een week eerder.
Niet zo'n moeite mee, hoor.
 
Bij vrienden van ons zijn de twee dochters in de zelfde maand jarig, ze maken er juist een dubbel feest van waar bij iedereen mag blijven eten en de ouders geven meestal een wat groter en duurder cadeau waar ze samen iets aan hebben (glijbaan in de tuin, schommel etc.). Partijtjes vieren de meiden wel appart met hun eigen vriendjes . Ik heb ze daar nog nooit horen klagen, maar ze zijn het ook niet anders gewend.
 
Hoi,

Tussen mijn zus en mij zit 1 dag ik ben de 26e jarig en mijn zus de 24e. Wat ik nooit leuk vond was dat de slingers voor mijn zus werden opgehangen en na mijn verjaardag weer werden weggehaald. Maar dat is dan ook echt het enige wat ik vervelend vond. Tijdens onze studie hadden we veel dezelfde vrienden en vierden we het samen en nu is het een kwestie van afstemmen als we het in een weekend willen vieren.

Erg heb ik het dus nooit ervaren alleen die slingers dat vond ik niet leuk.
 
ik ben precies uitgerekend op de verjaardag van mijn man, maar wat doe je eraan? geeft ook wel n leuk idee en kans dat t precies die dag wordt... en in de buurt ervna , nou ja is niet anders, ik denk dat als je tkind gewoon op zijn/haar verjaardag aandacht geeft, t niet uitmaakt als je t bijv wel samen viert in t weekend en een mooier kado dan n baby op zijn verjaardag kan ik mijn man toch niet geven?
gr fie
 
Terug
Bovenaan