2e kindje geboren op verjaardag 1e kindje..

je hebt het niet voor het kiezen,maar de kans dat je op de zelfde dag bevalt is niet zo groot,en dan heb je gewoon twee keer vlak na elkaar een verjaardag...en stel dat ze gelijk zijn...het zij zo...
 
Tja,je hebt niks te kiezen natuurlijk,maar op de een of andere manier krijg ik een soort van schuldgevoel naar mijn zoontje toe....Raar,hé???

Mijn zoontje is trouwens op dezelfde dag jarig als mijn vriend zijn vader.Maar die ziet hij nooit,dus geen probleem....

 
Tussen mijn broer en mij zit precies een week verschil (ik de 19de, hij de 26ste) en twee weken later is mijn moeder alweer jarig. Maar dat is bij ons nooit een probleem geweest. Mijn broer en ik vierden onze verjaardag met vriendjes en familie gewoon altijd samen, ook al zit er 4 jaar verschil tussen ons. Mijn ouders probeerden wel om het nooit op de verjaardag van de een of de ander te vieren maar juist ergens tussenin, want je weet hoe kinderen kunnen zijn... :)
 
ik ben van een tweeling, dus mijn broer en ik vierden altijd de verjaardag samen! dat was bij ons altijd heel gezellig en extra groot feest! het geeft een extra band als je ongeveer samen jarig bent; samen nieuwsgierig zijn naar het cadeau etc.
groetjes,
Zomer
 
Terug
Bovenaan