<p>Goedemorgen dames,</p><p> </p><p>Ik wil het toch even van me afschrijven omdat ik het er met niemand over kan hebben. Wij hebben een prachtige dochter van 15 maanden(ongepland zwanger) dus daar waren we totaal niet mee bezig. Ook is zij 6 weken te vroeg geboren na een aantal weken ziekenhuis vanwege zwangerschapsvergiftiging. <br /><br /></p><p>Nu hebben wij besloten om vanaf 1 januari voor een 2e kindje te gaan. Ik vind dit nu zo onwijs spannend om er echt mee bezig te gaan, ook maakt het me angstig wat als ik weer een zwangerschap als de vorige keer krijg.. dat was zo heftig lag vanaf week 26 in het ziekenhuis. <br /><br /></p><p>Nu is mijn nod 30/31 januari. Heb momenteel een regelmatige cyclus van 31 dagen maar nu gebruik ik wel teunisbloemolie. Hiervoor cyclus variërend tussen de 28-50 dagen. Ook heb ik een te hoog bmi: 37. Probeer ondertussen gezond te eten en af te vallen.</p><p>Ik hoop dat bij iedereen die er nu mee bezig is het snel mag gaan lukken en dit voor iedereen een prachtig jaar word!</p>