2e kindje nod januari 1e ronde

<p>Goedemorgen dames,</p><p> </p><p>Ik wil het toch even van me afschrijven omdat ik het er met niemand over kan hebben. Wij hebben een prachtige dochter van 15 maanden(ongepland zwanger) dus daar waren we totaal niet mee bezig. Ook is zij 6 weken te vroeg geboren na een aantal weken ziekenhuis vanwege zwangerschapsvergiftiging. <br /><br /></p><p>Nu hebben wij besloten om vanaf 1 januari voor een 2e kindje te gaan. Ik vind dit nu zo onwijs spannend om er echt mee bezig te gaan, ook maakt het me angstig wat als ik weer een zwangerschap als de vorige keer krijg.. dat was zo heftig lag vanaf week 26 in het ziekenhuis. <br /><br /></p><p>Nu is mijn nod 30/31 januari. Heb momenteel een regelmatige cyclus van 31 dagen maar nu gebruik ik wel teunisbloemolie. Hiervoor cyclus variërend tussen de 28-50 dagen. Ook heb ik een te hoog bmi: 37. Probeer ondertussen gezond te eten en af te vallen.</p><p>Ik hoop dat bij iedereen die er nu mee bezig is het snel mag gaan lukken en dit voor iedereen een prachtig jaar word!❤️</p>

Hoi! 
spannend zeg! Ik herken je verhaal wel, dochter van 14 maand maar 11 weken te vroeg geboren ook door PE en HELLP. Ik hoop op een zwangerschap terwijl mijn vriend dat nog spannend vind.. we gebruiken geen voorbehoedsmiddelen dus het zou kunnen gebeuren...

Oeeh spannend, 11 weken is ook veel zeg, moet een heftige tijd geweest zijn! Ik herken het wel mijn vriend vind het ook spannender dan ik. Hopen dat het voor jou snel raak is!

@mama van een meisje oeh spannend. Hier ook voor 2e bezig en de 1e/2e ronde dat het echt kan... Gaf bv dus cyclus bleef uit. Mijn zoontje is 4 weken te vroeg geboren dus is dat in verhouding veel minder... Wel een paar dagen in het ziekenhuis geweest... Mijn NOD zit hopelijk op 13 januari. Waarom slik jij teunisbloemolie als ik vragen mag?

@mama van een meisje oeh spannend. Hier ook voor 2e bezig en de 1e/2e ronde dat het echt kan... Gaf bv dus cyclus bleef uit. Mijn zoontje is 4 weken te vroeg geboren dus is dat in verhouding veel minder... Wel een paar dagen in het ziekenhuis geweest... Mijn NOD zit hopelijk op 13 januari. Waarom slik jij teunisbloemolie als ik vragen mag?

@hetmeisje hoe oud is je zoontje? Ooh de 13e schiet al op! Ik ben begonnen met teunisbloem olie vanwege verstoorde cyclus. Na de bevalling heb ik geen anticonceptie oid (alleen condoom) gebruikt ik wilde even geen hormonen meer, en toch bleef mijn cyclus onregelmatig. Toen gaf de huisarts aan om of een maand de pil te slikken om te resetten, of hiermee te beginnen en kijken wat er zou gebeuren. Nu heb ik al 3 maanden een cyclus van 30-32 dagen. Er wordt aangeraden om na de eisprong ermee te stoppen, dat zou ergens volgende week zijn. Dan wil ik er ook helemaal mee stoppen om te kijken hoe mijn cyclus dan is en maar hopen dat die zo blijft.

Hoi dames! 
Ook wij zijn 'bezig' voor nummer 2. Eind december spiraal laten verwijderen omdat ik maar bleef bloeden met dat dingen, 7 maanden lang. Toen spiraal eruit was, stopte het bloeden ook gelijk een dag later. Geen idee waar dat aan heeft gelegen, maar voor mij even geen hormonen meer. 
Onze dochter is bijna 9 maanden oud, we hadden besloten het weer te proberen als ze een jaar oud was. Dit is dus iets vervroegd hierdoor, vind ik alleen maar fijn!
Helaas vandaag ongesteld geworden, dus wij gaan door naar ronde 2. 
Hoe is het nu bij jullie?
Groetjes Daniëlle

Hoi dames! 
Ook wij zijn 'bezig' voor nummer 2. Eind december spiraal laten verwijderen omdat ik maar bleef bloeden met dat dingen, 7 maanden lang. Toen spiraal eruit was, stopte het bloeden ook gelijk een dag later. Geen idee waar dat aan heeft gelegen, maar voor mij even geen hormonen meer. 
Onze dochter is bijna 9 maanden oud, we hadden besloten het weer te proberen als ze een jaar oud was. Dit is dus iets vervroegd hierdoor, vind ik alleen maar fijn!
Helaas vandaag ongesteld geworden, dus wij gaan door naar ronde 2. 
Hoe is het nu bij jullie?
Groetjes Daniëlle

Terug
Bovenaan