2e kindje nod januari 1e ronde

Dankje!! Zo gek.  Heel spannend of alles wel goed gaat deze keer maar ook praktisch gezien. Dochter is in oktober 1 geworden maar gecorrigeerd nu net 13 maand. Als ze een  broertje of zusje krijg is ze dus gecorrigeerd nog geen twee dus kan ze nog niet in een gewoon bed en zal ze ook niet zindelijk zijn. Dus wat te doen met de babykamer etc. 
maar dat is allemaal pas later belangrijk nu eerst hopen dat het goed blijft gaan!

Heel begrijpelijk dat het spannend is! Hopelijk blijft alles goed gaan! Wij hebben daar ook over na zitten denken en ik denk een 2e ledikantje toch wel het makkelijkst.
Ik heb ontzettend het voorgevoel dat het raak is. Ik heb al enkele dagen allemaal steekjes in m'n buik en voel me beetje anders. Maarja dat zegt natuurlijk nog helemaal niks.

@mrkl gefeliciteerd wat leuk voor jullie en je dochter ook!!
@mama van een meisje hele late reactie van mij... Ik was vergeten hier nog te kijken. Mijn zoontje is nu 1 jaar maar hij is dus zo 4 weken te vroeg dus gecorrigeerd is hij nu nog 11 maanden...
Ik hoop ook snel zwanger te zijn. Inmiddels 14 januari toch ongesteld geworden.. Dus volgende NOD ergens midden in februari... Volgende week eisprong... Ik hoop dat het nu raak is maar ik ben een beetje bang van weer niet.. Had een heel lange cyclus de vorige keer van 35 dagen dus ga misschien ook maar eens kijken naar die teunisbloemolie voor de volgende ronde...
Ik word ook gek van de verhalen om mij heen want heel veel zijn in ronde 1 zwanger geraakt en nu wij in ronde 3 zitten maakt het mij een beetje onzeker.. Maar ja hoop houden. Ik weet dat het soms een jaar kan duren.. Ben nu ook snotverkouden. Dus ik denk dat het deze ronde dan ook niet gaat worden omdat je lichaam er dan denk ik niet klaar voor is? Als ik ziek ben.. 

Dankje! Spannend gebruiker! Wanneer is je NOD?

ik heb nog helemaal Geen klachten.. maakt je direct onzeker maar goed je kunt niks doen dan wachten haha. Geduld moeten we hebben allemaal!

Mrkl, super fijn voor jou! Gefeliciteerd!!!
Ik heb een onregelmatige cyclus (27-42 dagen), dus echt precies weet ik het niet! Ik denk zelf maandag mijn eisprong gevoeld te hebben, maar had echt flink last ervan dus niet per se zin om te seksen. Wel gedaan die avond, hopelijk is dat voldoende geweest (als t m'n eisprong was). Volgens m'n app had ik hem vorig weekend dus toen ook 3 dagen achter elkaar seks gehad. Volgens m'n app word ik over 6 dagen ongesteld, zelf denk ik volgend weekend/begin maart. Ik vind het wachten echt moeilijk en word er een beetje gespannen van...

Mijn NOD is aanstaande woensdag, dus ik ga morgen een testje doen. Ben wel heel nieuwsgierig. Heb nu een keelontsteking te pakken dus dat verzet mijn gedachtes wel moet ik zeggen. 

Terug
Bovenaan