2e kindje??

Hoi Bg,

Het is net of ik mijn eigen verhaal lees. Wij hebben vorig jaar april een zoon gekregen. Hij is nu ook bijna anderhalf jaar oud. Sinds juli hebben wij de pil laten staan. We hebben geen haast maar als ik snel zwanger word is dat natuurlijk geweldig. De vorige keer heeft het bijna een jaar geduurd. Als dat nu weer zo is dan zijn we in elk geval optijd begonnen. Ik hoop dat we nu allebei iets eerder zwanger mogen worden. Welkom hier in elk geval. Ik hoop vaker van je te horen.

Groeten van mij

Hoi bg,
Welkom bij het forum voor ''aanstaande nieuwe  mama's''
Gezellig is het zeker..
Ik, 33, heb al twee kids van bijna 7 en 3,5 jaar, en we proberen dit geweldigs nog een keer mee te maken.
Helaas twee weken terug met bijna 8 wk een miskraam gehad, en nu gaan we langzaam werken naar een nieuwe poging..
Ik wens je veel succes, en hopelijk een niet al te lange wachttijd..
Groet R

Hallo... wij willen ook graag een 2e kindje.

We hebben nu een dochter van 2,5 en hebben net de pil laten staan per eind mei en waren vrijwel direct zwanger maar met 8 weken hebben we een miskraam gehad. Bij de 1e duurde het 1,5 jaar voordat we zwanger waren maar toen waren er niet echt mee bezig, nu zullen we toch wel wat gerichter gaan klussen . Ook omdat ik 36 ben en het biologische klokje toch wel tikt... tiktak tiktakk.... haha

Kennen jullie elkaar al van een ander forum? of zijn jullie ook zo voorbij komen surfen en meegaan kletsen??

Groetjes Alies

Hoi Alies,
we zitten dus beide ongeveer in dezelfde periode..
spannend weer he?
ik zit al hier sinds half mei van dit jaar, en blijf hier ook.
ik vind dit het leukste forum waar je eigenlijk altijd een reactie krijgt.
iedereen leeft echt mee, en zijn blij voor je als je goed nieuws hebt, en steunen je als je helaas toch slecht nieuws hebt.
geweldig gewoon..
Groetjes, en succes, R

Hoi bg,

Ik kan je de hand geven

Ik heb afgelopen donderdag de laatste pil geslikt en dan ga ik er ook weer voor. Erg spannend allemaal.

Ik ben trouwens 29 jaar en ben moeder van een prachtig meisje Mandy die op 20 september a.s. 1 wordt! Op zich was ik erg snel zwanger de 1e keer maar dit eindigde in een miskraam. Daarna kwam mijn cyclus niet op gang en moest ik clomid slikken om een eisprong op te wekken. Na 2 maanden werd ik toen weer zwanger en toen ging alles gelukkig goed. Ik vind het enorm spannend er weer voor te gaan en ik verheug me er enorm op. Het zal wel ERG druk gaan worden denk je niet? Ik heb tenminste nu al aan Mandy mijn handen vol.. maar goed, dat hoort erbij.
Houd jij je eisprong nu al in de gaten?

Groetjes F.

RW: inderdaad weer spannend, volgende week zit ik waarschijnlijk in de meest vruchtbare periode. bij de laatste echo hebben ze gezien hoe groot de eitjes waren en aan de hand daarvan konden ze aangeven hoe lang het ongeveer zou gaan duren dat er eentje zou gaan springen... lang leve de moderne technieken... dus wie weet werkt het allemaal snel weer zoals het zou moeten. we gaan het zien.

ik zit ook bij het flaironline, ook forum over 2e kindje willen en moet zeggen dat het daar ook leuk is. Een vriendin van mij had me getipt en heeft het zelf ook gedaan en er erg leuke vrienden aan overgehouden.

Zelf heb ik hier bij jg ook geschreven toen we zwanger waren en uitgerekend in maart/april 2007 en moet zeggen dat was erg leuk. alleen waren en deze periode wel erg veel mk's voor de nog zwangeren was dat toch best een beetje deprimerend, zeker als je het zelf al eens hebt meegemaakt.

Waar ik af en toe ook kijk is bij babybrabbel want dan kun je je cyclus ingegeven en zien wanneer de meest vruchtbare periode is om te klussen. Ook als je cyclus onregelmatig is kun je a.h.v. 3 cyclussen de meest vruchtbare periode laten berekenen.

Nou ik ga maar eens lekker genieten van het geweldige zonnige weer, lekker buiten zitten spelen etc.!

Lieve groetjes en tot snel, Alies

Terug
Bovenaan